عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک لزوم اضافه شدن رشته کشاورزی و رشته‌های مربوط به ماشین‌آلات کشاورزی به دانشگاه علمی کاربردی اندیمشک تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - احسان رضایتی گفت: با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم اندیمشک کشاورزی است و شرایط اقتصادی مردم شهر ما به کشاورزی بستگی دارد، دانشگاه علمی کاربردی باید درخواست اضافه شدن رشته کشاورزی و رشته‌های مربوط به ماشین‌آلات کشاورزی را ارائه دهد.

به گفته او دانشگاه علمی کاربردی شهرداری یک دانشگاه کارآفرینی است و باید تعاملات بیشتری بین این دانشگاه با اداراتی که در حوزه اقتصاد و کارآفرینی فعالیت می‌کنند، صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک می گوید: باید کلاس‌های این ادارات با همکاری دانشگاه علمی کاربردی شهرداری برگزار شود تا کارآفرینان با فضای دانشگاه آشنایی پیدا کنند و همکاری‌های بیشتری صورت گیرد.

این مقام مسئول گفت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری آمادگی هر نوع همکاری با دانشگاه علمی کاربردی که زیرمجموعه شهرداری است را دارند.

به گفته او دانشگاه باید محل آموزش و پژوهش باشد و در حوزه‌های مختلف پژوهشی به شهرستان اندیمشک کمک کند.

رضایتی می گوید: با توجه به اینکه شغل بسیاری از مردم اندیمشک کشاورزی است و شرایط اقتصادی مردم به کشاورزی بستگی دارد، دانشگاه علمی کاربردی باید درخواست اضافه شدن رشته کشاورزی و رشته‌های مربوط به ماشین‌آلات کشاورزی را ارائه دهد و در برپایی همایش‌های علمی پژوهشی در حوزه‌های مختلف مانند عمران، گردشگری، توریستی و مسائل اجتماعی پیشقدم باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار