استاندار همدان گفت: همزمان با هفته دولت ۷۵۰ طرح به ارزش ۲ هزار و ۶۳ میلیارد تومان در این استان بهره برداری می‌شود.

همزمان با نخستین روز هفته دولت ،علیرضا قاسمی فرزاد  در دیدار و تجدید میثاق مدیران اجرایی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه  همدان گفت: ساخت ۱۲۰ طرح عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در این هفته آغاز می‌شود که بیشتر اعتبار مورد نیاز این طرح‌ها با جلب و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تامین شده است.

او گفت: هفته دولت فرصتی برای تبیین، یادآوری و به نمایش گذاشتن دستاورد‌های دولت است تا آثار اقدامات و خدمات رسانی دولت برای مردم ملموس و آشکار باشد.

استاندار همدان گفت: در این مقطع حساس دشمنان این سرزمین تلاش دارند با سیاه نمایی وجهه نظام اعتماد عمومی را سلب کنند که تکلیف مسئولان با توجه به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، در دستور کار قرار دادن جهاد تبیین است.

قاسمی فرزاد ادامه داد: مسئولان اجرایی استان همدان باید دستاوردهای سازمان و دستگاه زیر مجموعه را به خوبی بیان کنند تا مردم بهتر و بیشتر در جریان این خدمات قرار گیرند.

او گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منشا بسیاری از خدمات بوده هر چند دشمن با فشار، تحریم و اقدام‌های ظالمانه سعی در سیاه نمایی خدمات داشته اند، اما هیچگاه خورشید پشت ابر نمی‌ماند.

استاندار همدان افزود: مردم به خوبی می‌دانند نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود چهار دهه خدمت و اقدام ارزشمند، به جهت صلابت، استحکام و توانایی امروز در عرصه بین الملل به عنوان کشوری قدرتمند مطرح است و هیچ قدرتی تاب و توان رویارویی با نظام مقدس را ندارد.

قاسمی فرزاد گفت: با وجود خشکسالی در مناطق مختلف کشور و همدان، همه مسئولان با اقدامی هماهنگ، وحدت و انسجام بین نیروها، شبانه روزی برای رفع این مشکل تلاش می‌کنند.

او گفت: نمایندگانی از همدان در وزارت نیرو مستقر شدند برای کمک مدیران تا برای آبرسانی به همدان تصمیم سریع بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.