استاندار خراسان جنوبی گفت: اگر دولت ریل گذاری درستی انجام دهد قطعا پیشرفت را برای ملت رقم خواهد زد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز چهارشنبه دوم شهریور در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت آغاز هفته دولت، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، گفت: در دعای شریف افتتاح، بحث رغبت و آرزوی دولت کریمه بیان شده و کریم به معنای بزرگوار، ارزشمند و ارجمند بوده که شامل دو نوع اعطایی و اکتسابی است.

او با بیان اینکه اگر افرادی بخواهند ارزشمند و ارجمند شوند باید تلاش مضاعف، کار جهادی و حرکت مومنانه انجام دهند، افزود: کرامت اکتسابی به اعمال، نیات و تلاش فرد و در مورد دولت مردان به دلسوز بودن، کارکردن، وقت گذاشتن و تلاش مضاعف بستگی دارد.

قناعت با تاکید بر نیت خالصانه داشتن، اظهار کرد: دولت کریمه نتیجه تلاش یک جمعیت و ملت است که با وجود و فعالیت اعضای کریم حاصل می‌شود؛ از سویی دیگر سرنوشت اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هر ملت به دست دولت است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر بخواهیم دولتی با این ویژگی‌ها محقق شود باید تلاش دسته جمعی انجام دهیم، تصریح کرد: دولت امام زمان (عج) مصداق کامل دولت کریمه است که برای رسیدن به آن نیازمند تلاش و کوشش، سعی فراوان و زمینه سازی توسط دولتمردان هستیم.

او با بیان اینکه دولت کریمه می‌تواند زمینه ظهور دولت امام زمان (عج) را فراهم کند، ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم بستر این نوع دولت فراهم شده و لازم است هر کس به تناسب پست خود گام‌های مهم، اساسی و ارزشمند بردارد تا شاهد استقرار این دولت باشیم.

قناعت ادامه داد: دولت کریمه ویژگی‌های فراوانی دارد که قوی امین به معنای تخصصی بودن و رعایت اصل امانت و حافظ الامین به معنای اینکه اعضای دولت حافظ منافع استان و منطقه باشند، از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هاست.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه لازم است مدیریت و درایت کافی داشته و همواره خود را با این اهداف سازگار کنیم، تصریح کرد: با این ویژگی‌ها و حرکت در این مسیر به سمت دولت کریمه حرکت و زمینه ساز تحقق وعده الهی در استقرار دولت امام زمان (عج) خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.