مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در راستای اجرای طرح نظارتی تعزیرات حکومتی بر عملکرد نانوایی ها، ده‌ها واحد صنفی نانوایی مورد بازرسی قرار گرفتند و با ۲۷ واحد متخلف برخورد شد.

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: در تداوم اجرای طرح پایش و نظارت میدانی بر عملکرد نانوایی‌ها و انجام اقدامات بازدارنده با حضور کارشناسان و بازرسان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های ذیربط استان، از ۶۰ واحد نانوایی و اصناف مرتبط با آرد و نان بازدید به عمل آمد و طی آن ۲ واحد خبازی به دلیل تخلف محرز پلمپ و با نصب بنر معرفی شد.

این مسوول گفت: برای ۲۵ واحد متخلف نیز پرونده تشکیل و برای رسیدگی نهایی به شعبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی اظهار داشت: تشدید نظارت‌ها و کنترل عملکرد نانوایی‌ها با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ ثبات بازار تداوم خواهد داشت و در این مسیر با تخلفات؛ گران‌فروشی، کم فروشی، سوء استفاده از کارتخوان ها، تعطیلی‌های خودسرانه، کاهش ساعت‌های پخت نان، عرضه خارج از شبکه آرد و نان همچنین عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

حسن پور، ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی عمومی از روند اجرای طرح‌های نظارت بر عملکرد اصناف را حق مردم دانست و خاطرنشان کرد: اخبار اقدامات صورت گرفته از طریق خبرگزاری‌های رسمی، رسانه‌ها و شبکه‌های استانی به اطلاع مردم خواهد رسید و شهروندان نیز می‌توانند شکایات مربوط به تخلفات صنفی از جمله نانوایی‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.