سادات ابراهیمی گفت: لایحه دو فوریتی تهیه شده می‌تواند مسائل سخت افزاری و نرم افزاری سازمان اموال تملیکی را حل کند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی معاون نظارت عالی اموال تملیکی کشور د ربازدید از انبار‌های این سازمان در استان مرکزی گفت: لایحه دو فوریتی از سوی سازمان اموال تملیکی تهیه شده که میتواند مسائل سخت افزاری و نرم افزاری سازمان به عنوان یک چالش حل کند.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با تاکید بر ضرورت تعیت تکلیف اموال تملیکی افزود: وضع اموال تملیکی در انبارها رضایت بخش نیست و این مشکل مربوط به ناهماهنگی ها در حوزه مدیریت است.

او  اضافه کرد: وردی و خروجی اموال تملیکی بسیار ناهماهنگ است و باید بخشی از این مشکلات در حوزه خود استان‌ها انجام شود و شاخص ها نشان می‌دهد باید بیشتر در این زمینه کار شود

 معاون نظارت عالی اموال تملیکی کشور بیان کرد: بیش از یکسال با ورود وزیر اقتصاد دارایی و ریاست قوه قصاییه و ریاست جمهوری و اشراف وی بر سازمان اموال تملیکی و مسایل قضایی، تحولی در این حوزه آغاز شده و با اقدام مشترک دستگاه قضا و وزارت اقتصاد و دارایی رسوب کالا‌های تملیکی در انبار‌ها کاهش یافته است.

او اضافه کرد: در برخی استان‌ها این تحول ضعیف بوده و در برخی استان‌ها شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده ایم و در مجموع با توجه به تلاش‌های صورت گرفته رسوب کالا‌ها در انبار‌ها به مراتب کاهش داشته است.

حجت الاسلام سادات ابراهیمی با اشاره به متفاوت بودن شرایط در استان مرکزی گفت: در استان آنچه مطلوب و مورد انتظار بوده محقق نشده، اما با تغییر مدیریت طی دو ماه گذشته عزم جدیدی ایجاد شده و امید است با تلاش و عزم ریاست دادگستری استان شاهد تغییرات مثبت در این حوزه باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.