مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه گفت: همانطور که شهدای بزرگ پیام آور عاشورا هستند، ذاکران اهل بیت نیز منتقل کننده این پیام مهم اند.

 افشین امیری مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه و دبیر استانی اجلاسیه پیر غلامان و خادمان حسینی در کرمانشاه اظهار داشت: خدا را شاکریم که در ماه محرم میزبان نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان هستیم.

وی با بیان اینکه کرمانشاه مهد تمدن، فرهنگ، تاریخ و مذهب است افزود: کرمانشاه دیار ایثار، شهادت و مردانگی است و در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۹۸۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه با اشاره به پیشینه مذهبی کرمانشاه تصریح کرد: کرمانشاه از دیرباز دروازه عتبات بوده است و در جای جای کرمانشاه می‌توان آثار تدین را دید.

امیری در ادامه گفت: ما از حماسه عاشورا پیام مقاومت را گرفته ایم و اکنون نیز مردم ایران اسلامی در مقابل هرگونه تحریم و فشار ایستاده اند و خواهند ایستاد.

وی با اشاره به ظلم‌های مستکبران بیان کرد: نهضت امام حسین (ع) جهانی است و همگان وظیفه داریم منتقل کننده این نهضت باشیم که این مهم بر دوش مداحان افتاده است.

امیری در پایان از حمایت‌های رئیس سازمان صداوسیما، نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولین و همچنین مدیران یازده کمیته استانی اجلاسیه تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.