معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای کشور گفت: کرمانشاه از قرن‌های گذشته بنام دروازه کربلا شناخته شده است.

محمد مهتی رحمتی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای کشور در مراسم نوزدهمین اجلاس تجلیل از پیرغلامان و خادمین امام حسین (ع) اظهار داشت:  کرمانشاه مهد کرامت و سلسه حضور علما و بزرگان بسیاری است؛ کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.

معاون امور استان‌های صداوسیما با بیان اینکه کرمانشاه شیر مردانی همچون سید سعید جعفری و اکبر نظری‌ها پرورش داده است تصریح کرد: جنگ در این استان آغاز و آزمون آخر دفاع مقدس نیز در این دیار صورت گرفت.

رحمتی با بیان اینکه مردم کرمانشاه نشان دادند در هر شرایطی پای انقلاب هستند، گفت: مگر ایران، شهید مهدی نوروزی و شهید علیخانی‌ها را فراموش خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه اجلاس پیرغلامان رویداد بزرگ فرهنگی است خاطرنشان کرد: آنچه که امروز مهم است انتقال فرهنگ عاشوراست که ازسوی مداحان صورت می‌گیرد.

معاون امور استان‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان ضمن تقدیر از آیت الله محمدی عراقی نماینده خبرگان رهبری، آیت الله علما نماینده، ولی فقیه در استان، بهمن امیری مقدم استاندار و دکتر نوروزی شهردار کرمانشاه و همچنین همکاران صداوسیمای مرکز کرمانشاه ابراز امیدواری کرد که این اجلاس بتواند کرمانشاه را بیش از پیش معرفی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.