فرماندار ویژه مهاباد گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت طرح‌هایی به ارزش ۹۳۶ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

امیر قادری در آستانه هفته دولت گفت: تعداد طرح‌های افتتاحی و ارزش ریالی این طر‌ها در مقایسه با پارسال ۲ برابر افزایش یافته و این امر نشان دهنده کارنامه قابل قبول دولت در این حوزه است.

وی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در مجموع ۴۱ طرح در مناطق شهری و روستایی افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۶ طرح شامل پروژه‌های افتتاحی و ۵ طرح نیز جزو پروژه‌هایی است که کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: از مجموع طرح‌های افتتاحی، ۵ طرح با هزینه ۹۸ میلیارد تومان جزو طرح‌های اقتصادی و ۳۱ طرح نیز با ۵۲۵ میلیارد تومان از طرح‌های عمرانی است.

قادری افتتاح کمربندی «داشامجید» در شهر مهاباد، یک پروژه آبیاری تحت فشار ۵۸۴ هکتاری، گازرسانی به شهر خلیفان و روستا‌های تابعه و طرح‌هایی در زمینه راه روستایی را از شاخص‌ترین طرح‌های مورد بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد و گفت: از مجموع این طرح‌ها، ۳۳ طرح با ۸۹۱ میلیارد تومان در روستا‌ها و هشت طرح با ۴۵ میلیارد تومان نیز در مناطق شهری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی طرح‌های افتتاحی و یا کلنگ زنی در هفته دولت در این شهرستان را به ترتیب برق رسانی با هشت طرح، جهادکشاورزی با ۵، گازرسانی با ۴، مخابرات، آموزش و پرورش و راه هر کدام با سه، منابع طبیعی و آبخیزداری با ۲ و حوزه‌های ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، آب و فاضلاب و صندوق کارآفرینی نیز هر کدام با یک طرح بیان کرد.

قادری افزود: همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت هفت برنامه فرهنگی و اجتماعی نیز در مناطق شهری و روستایی در این ایام با حضور مردم و مسئولان برگزار خواهد شد.

هفته دولت امسال از فردا /چهارشنبه/ آغاز شده و تا هشتم شهریورماه ادامه دارد.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.