فرماندار ویژه مهاباد گفت: پروژه‌های افتتاحی این هفته باید به طور کامل آماده بهره برداری باشد و از افتتاح طرح‌هایی که آمادگی لازم را برای بهره برداری ندارند، ممانعت خواهد شد.

امیر قادری در جلسه برنامه ریزی هفته دولت گفت: علی رغم تحریم‌های ظالمانه و فشار‌های اقتصادی حاکم بر جامعه امسال شاهد رشد قابل توجه و خوبی در افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌ها در زمینه‌های مختلف به مناسبت هفته مبارکه دولت هستیم.

وی با بیان اینکه دستاورد‌های دولت باید به صمع و نظر مردم و شهروندان برسد، گفت: پروژه‌های برنامه ریزی شده برای هفته دولت باید در سامانه مورد نظر جهت رصد و اطلاع فرمانداری و استانداری بارگزاری شود.

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه افتتاح پروژه‌های شاخص با حضور مقام استانی و مدیران کل انجام خواهد شد، گفت: هرگونه جابه جایی اعتبارات و مکان پروژه‌های مختلف شهرستان باید با هماهنگی و اطلاع فرمانداری انجام شود.

جلسه برنامه ریزی هفته دولت با حضور فرماندار ویژه مهاباد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای تدوین پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ زنی در بخش‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، خدماتی و فرهنگی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.