رییس مرکز بهداشت چابهار گفت: ۱۰ تن مواد غذایی در بازدید‌های مستمر کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای این مرکز بهداشت شهرستان در ۲ نوبت صبح و عصر حدود ۱۰ تن مواد غذایی و نمک فاقد تاریخ مصرف و غیر بهداشتی کشف و جمع آوری شد.

 عبدالرسول خدمتی اظهار داشت: مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر بهداشتی در بازدید‌های صورت گرفته کشف شدند و با متصدی واحد صنفی مذکور نیز مطابق قانون برخورد مقتضی صورت گرفت و پس از طی مراحل قانونی با حضور کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای و اخذ دستور قضایی معدوم سازی شدند.

رییس مرکز بهداشت شهرستان چابهار افزود: نکته بسیار مهم در تهیه مواد غذایی و خوراکی مشاهده تاریخ تولید و مصرف و آرم سیب سلامت بر روی محصول است که می‌بایست همشهریان گرامی در صورت مشاهده هرگونه مغایرت از خرید آن محصول خودداری کنند.

خدمتی تصریح کرد: به منظور حفظ سلامتی شهروندان، بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید شده است و در صورت مشاهده تخلف در این اماکن مطابق قانون با واحد صنفی برخورد خواهد شد.

وی گفت: شهروندان گرامی می‌توانند گزارش تخلفات بهداشتی را از طریق سامانه ۱۹۰ به کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای برای پیگیری اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار