شریفی گفت: افزایش آب‌بها باید با تشکیل کمیته‌ای متشکل از مدیریت شهر صنعتی کاوه، صنعتگران و انجمن مدیران صنایع مورد بررسی قرار گیرد.

شریفی رییس دادگستری ساوه در جریان بازدید از  انبار گمرک منطقه ویژه‌ی اقتصادی کاوه در خصوص افزایش نرخ سه برابری آب‌بهای واحد‌های تولیدی و صنعتی گفت: این موضوع باید با تشکیل کمیته‌ای متشکل از مدیریت شهر صنعتی کاوه، صنعتگران و انجمن مدیران صنایع مورد بررسی قرار گیرد.

شریفی افزود: حمایت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم سیاست نظام و بویژه قوه قضاییه است و اعمال صحیح مدیریت در نگهداری کالاها، براساس قوانین و مقررات، مانع از تضییع حقوق بیت المال خواهد شد.

رییس دادگستری ساوه همچنین در جریان بازدید از انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: نگهداری برخی کالا‌ها مناسب نیست، اما در مجموع، وضعیت نگهداری کالا مطلوب بود و امیدواریم با سازوکاری که اندیشیده می‌شود کیفیت نگهداری کالا با اعمال تعرفه مناسب افزایش یابد.

الیاسی فرماندار ساوه هم گفت: توسعه صنعت در کنار نیاز‌های آبی به عنوان کالایی ذی قیمت، نیازمند استفاده از فناوری‌های بازچرخانی و صرفه جویی در مصرف است.

الیاسی افزود: با عنایت به اینکه ساوه قطب صنعتی کشور با استعداد و ظرفیت بالای تولیدی است، کمیته حمایت قضایی از صنایع به صورت مستمر تشکیل و موضوعات گوناگون برای رفع موانع تولید بررسی و منتج به اتخاذ تصمیمات مقتضی و راهگشا شده است.

او گفت: تشکیل کمیته‌ای متشکل از صنعتگران و مدیران شهر صنعتی کاوه با محوریت بررسی درآمد‌ها و هزینه‌ها یکی از اقدامات ضروری است.

افرند مدیر عامل شهر صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی کاوه هم گفت: بهای نگهداری کالا در انبار‌های منطقه ویژه اقتصادی و تعرفه آب بهای صنایع در شهر صنعتی کاوه کمتر از نرخ مصوب اعمال می‌شود.

افرند افزود: با وجود اینکه تامین برق جزو وظایف این مدیریت نیست، اما در احداث پست برق با شرکت توانیر مشارکت می‌کند و برق رسانی را با کمترین تعرفه برای مجموعه‌های صنعتی ایجاد کرده است.

او گفت: شرکت شهر صنعتی کاوه دنبال اجرای طرحی با بهره‌گیری از توان علمی دانشمندان ایرانی برای بازچرخانی پساب صنعتی تصفیه خانه جهت مصارف صنعتی است و با اجرای این سیکل بخشی از کمبود آب صنعتگران برطرف خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.