فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: امنیت محور و پایه اصلی پیشرفت و توسعه همه جانبه است.

فرمانده نیروی انظامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: تلاش‌های شما در حوزه اطلاع رسانی نقش بی بدلیلی در امتیت جامعه دارد چرا که چشم بینا و زبان گویای ما هستید و با توان و قلم خود می توانید در کنار نیروی انتطامی باشید و مردم را نیز با هشدار‌ها از طریق رسانه‌های خود را با ما همراه کنید تا شاهد کاهش اسیب‌های اجتماعی باشیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سلمان امیری گفت: در شرایطی هستیم که دشمن درصدد القا یاس و ناامیدی در جامعه است و شما رسانه‌ها می توانید مردم را با ما همسو کنید تا توطئه دشمنان در این میان نا کام بماند.

او گفت: رسانه‌ها واسطه ما برای انتقال خواسته‌های مردم به ما و انتقال اقدامات ما برای امنیت جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: رسانه‌ها برای هم افزایی ما در ارتقا امنیت جامعه تلاش خود را کرده اند و ما قدردان آن‌ها هستیم.

سردار امیری گفت: نیروی انتظامی که همواره در تمام مراسمات و موضوعات حضور پررنگ داشتند تا امنیت در جامعه حفظ شود.

او گفت: اگر امنیت در جامعه وجود نداشته باشد اقتصاد هم نیست و سلامت هم به خطر خواهد.

این مقام مسئول می گوید: اگر پیشرفت اقتصادی، فرهنگی اخلاقی اجتماعی علمی و در یک کلان توسعه همه جانبه می‌خواهیم باید بدانیم که همه این‌ها در زیر سایه امنیت محقق می‌شود.

 همچنین اگر امنیت وجود نداشته باشد حتی نمی توانیم اقدامات در خصوص دانش بنیان، اشنعالزایی و کار آفرینی‌ها را شاهد باشیم.

به گفته او؛ امنیت زیر بنای تمام فعالیت‌های اجتماعی فرهنگی اقتصادی و حتی مسائل سیاسی است و با امنیت و خیال آسوده است که می‌شود در این زمینه‌ها گام‌های مثبت برداشت.

او  گفت: روزانه پلیس طرح‌های متخلفی را از جمله برخورد باجرائم خشن، پاکسازی شهر در حوزه مواد مخدر، جلوگیری از کلاهبرداری‌ها اجرا می کند.

امیری می گوید: ترویج فرهنگ و امنیت عمومی شهروندان، حمایت از تولید در کشور با رسانه‌ها به خوبی پیش می رود.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: کسانی که بخواهند اقتدار پلیس را زیر سوال ببرند بدانند که برخورد جدی خواهیم کرد و اجازه تعرض به چنین افرادی را نمی‌دهیم.


او گفت: پلیس امسال در حوزه‌های مختلف اقدامات خوبی با مشارکت مردم انجام داده است البته نقش مردم در این میان بسیار موثر بوده است.
او گفت: فرهنگ سازی در حوزه ترافیک امری بسیار ضروری است مردم باید در این حوزه بیشتر دقت کنند چرا که مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد.

او گفت: با توجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن اربعین هستیم ملیس برنامه ریزی گسترده‌ای در رفت  و آمد اسکان و مسائلی که مربوط به مردم می‌شود با ستاد اربعین و دستگاه‌های مربوطه دارد و امسال مسیر امنی برای زائران اربعین وجود دارد.

او در خصوص موضوع بحران آب در این روز‌ها گفت: پلیس در کنار مسئولان و مردم برای رفع دغدغه تمام تلاش خود را می کند تاکنون در خواستی در این خصوص به حوزه ما نشده و اآ  ادگی لازم را داریم که همکاری کنیم و انعکاس دغدغه‌های مردمی که از طریق ما درخواست میشود را نیزبه مسولان مربوطه انتقال میدهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.