فعالیت جهادی برای رفع مشکل بی‌آبی همدان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت:برای رفع مشکل بی‌آبی در همدان ،فعالیت‌های جهادی در دست اقدام است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در بازدید از محل استقرار تانکر‌های آب واقع در تپه حاج عنایت بر افزایش تانکر‌های آبرسانی در سطح شهر تاکید کرد.

او گفت:مسئولان برای افزایش تعداد این تانکر‌ها قول مساعد داده اند و شماره ۱۲۲ هم باید پاسخگوی تماس شهروندان باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان گفت: در شرایط کنونی متولیان با حضور در بین مردم و مشاهده مشکلات آن‌ها از نزدیک، به توزیع عادلانه آب در مناطق مختلف شهری دقت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی موثقی خواستار اطلاع رسانی صحیح و دقیق و حضور در بین مردم و تلاش برای سرعت بخشیدن در رفع مشکلات کم آبی شد و گفت: باید برای این مشکل تدبیر اندیشیده می‌شد و اکنون که این اتفاق نیفتاده مسئولان باید در قبال کم‌کاری‌ها از مردم عذرخواهی کنند.

او با تاکید بر لزوم پیش‌بینی برخی از مشکلات از قبل و جلوگیری از بروز آن‌ها خاطرنشان کرد: در تابستان پارسال تمام شدن آب همدان تا شهریور  مطرح شد و با گذشت یک سال و نیم متاسفانه اقدام خاصی صورت نگرفته است.

امام جمعه همدان با اشاره به تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل آب در همدان، از همکاری برخی از کشاورزان در اختصاص چاه‌های آب برای تامین آب شرب شهر همدان از دیگر کشاورزان خواست تا با قرار دادن چاه آب خود برای استفاده همشهریان، با مجموعه آبفا همکاری لازم را داشته باشند.

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: با توجه به اینکه امکان استمرار این مشکل وجود دارد مسئولان باید تا رسیدن آب به همدان، تدبیر و راهکار درست و دقیق ارائه دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.