پیمانکار مسئولیت اجرای سازه فولادی و بتنی پل فولاد اهواز از تعطیلی کارگاه به دلیل تصویب نشدن قرار داد خبر داد.

علی مهدوی می‌گوید که کارگاه از امروز به دلیل تصویب نشدن قرارداد پس از ۵۰ روز کار تعطیل شد.

او افزود که شورای شهر و شهرداری قرارداد را امضا کردند، اما فرمانداری «ایراداتی از قرارداد گرفته» و خواسته که قرارداد مجدد به فرمانداری برگشت داده شود تا مورد بررسی قرار بگیرد.

این پیمانکار طرح با اشاره به اینکه ۲ پیمانکار مسئولیت اجرای سازه فولادی و بتنی این طرح را بر عهده داشتند، یادآور شد که پیمانکار دیگر (آقای آذرباد) در محل پروژه تصادف کرده و حالا در بیمارستان بستری است و ممکن است جان کارگران و مهندسان دیگر هم در خطر باشد که نبود قرار داد مسئولیت پیمانکاران را در این زمینه افزایش می‌دهد در حالی که صاحب کار دستگاه‌های دولتی هستند.

به گفته آقای مهدوی قرارداد اجرای طرح ۳.۸ میلیارد تومان است که تاکنون و پس از گذشت نزدیک به ۲ ماه بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آن بدون دریافت وجه به دلیل نبود قرار داد صورت پذیرفته.

اجرای این طرح به دلیل فوری بودن و اهمیت بالای آن در روان شدن ترافیک شهری به صورت «ترک تشریفات مناقصات» انجام شده.

تعطیلی پل فولاد اهواز از ۱۲ خرداد ماه با دستور دادستان به دلیل ایمن نبودن پل موجب ایجاد ترافیک گسترده در سطح خیابان‌های اهواز شده.

پیشتر پرویز حسینی معاون فنی و عمرانی شهر داری اهواز ۱۵ مهر ماه را زمان بهره برداری از پل فولاد اهواز اعلام کرد که حالا با ایجاد مشکلی دیگر مشخص نیست آیا این طرح به موقع مورد بهره برداری قرار بگیرد یا خیر.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
از زحمات مسولین کمال تشکر و قدردانی داریم