مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: دانش آموزان اصفهانی با کسب ۲۷۴ رتبه، بیشترین رتبه‌های چهلمین جشنواره کشوری فرهنگی هنری فردا را از آن خود کردند.

محمدرضا ابراهیمی گفت: دانش‌آموزان استان اصفهان در چهلمین دوره جشنواره فرهنگی هنری فردا و سومین جشنواره فرهنگی هنری کانون‌ها موفق به کسب ۲۷۴ مقام برتر شدند.

او با بیان اینکه این جشنواره برابر روال همه ساله در چهار مرحله مدرسه، منطقه‌ای،  استانی و  کشوری برگزار شد، افزود:  پس از دریافت آثار، مرحله داوری غیر حضوری آثار برگزار و از بین آثار ارسالی به دبیرخانه در شش بخش شامل آفرینش‌های ادبی، بخش نقد، بخش رسانه و فضای مجازی، هنر‌های آوایی، فیلم و هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی و تجسمی و علمی و مهارتی که در مجموع با بیش از ۱۳۰ رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود آثار برگزیده برای رقابت در بخش آنلاین جشنواره انتخاب شدند.

رئیس ستاد استانی جشنواره فردا تعداد آثار راه یافته از مرحله منطقه به سطح استان را  تعداد ۶۷۸۰ اثر اعلام کرد و افزود: از این تعداد اثر راه یافته به  مرحله استان پس از داوری به صورت غیرحضوری و ارتباط برخط با دانش آموزان تعداد  ۴۸۱ اثر به مرحله کشوری ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان معتقد است: دانش‌آموزان استان درمجموع با کسب ۸۷ رتبه اول، ۴۹ رتبه دوم، ۹۱ رتبه سوم و ۴۸ برگزیده بیشترین رتبه‌ها را در میان استان ها‌ی کشور از آن خود نمودند و این در حالی است که این روند در چهار سال متوالی تکرار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.