پیام‌های رسیده در تاریخ دریافتی ۳۰ مرداد ماه؛ در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 


تعطیلی استخر‌های پاکدشت
سلام وقت بخیر شهرستان پاکدشت با بیش از یک میلیون جمعیت هیچ استخر فعال ندارد فقط یک استخر جدید باز شده که به هیچ عنوان جوابگوی این شهر نیست. ما برای شنا به شهر‌های اطراف مثل قرچک و ورامین می‌رویم. لطفا اطلاع رسانی کنید.


گلایه از گرانی رقم وام فرزندآوری
با سلام، من وام فرزندآوری از بانک رسالت گرفتم، با توجه به اینکه به ما اعلام کردند رقم اقساط وام، ۴ درصدی است، اما تحت عنوان ۸ درصد از ما دریافت می‌کنند. لطفا پیگیری کنید.


پرسه سگ‌ها در پارک بازی کودکان
با سلام و خسته نباشید پارک پرستو واقع در میدان احمدی روشن خیابان جلفا، محلی برای پرسه سگ گردانی شده است. اوایل فقط یک قسمت از پارک بود، ولی متاسفانه الان کل پارک بازی بچه‌ها را اشغال کردند و ماجرات نداریم کودکانمان را به پارک ببریم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


مشکلات کد رهگیری وام ودیعه مسکن
سلام برای وام ودیعه مسکن کد رهگیری گرفتم، ولی در سامانه درج شده بعداز ۷۲ ساعت مراجعه کنید الان ۱۲ روز است که گذشته، ولی تا کنون خبری از دریافت کد نشده است.


تاخیر در تحویل خودروی کوئیک اس
درباره تاخیر در تحویل خودروی کوئیک اس گزارش تهیه کنید.


گلایه از واریز نشدن وام ودیعه مسکن
سلام وقت بخیر بعد از گذشت ۳ ماه از تصویب هیئت وزیران و اعلام بانک مرکزی مبنی بر پرداخت وام ودیعه، اما بانک صادرات شعبه استان مازندران از پرداخت وام مستاجران ممانعت کرده و کسی هم نه پیگیری این بانک را انجام می‌دهد و نه نظارتی بر این بانک وجود دارد. خواهشمندم این موضوع رو پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار