در متاورس انسان‌ها چگونه دیده می‌شوند؟+تصاویر

اگر همه انسان‌ها عضو متاورس شوند، بر روی صورتشان هدست واقعیت افزوده تعبیه می‌شود.

به گزارش سایت ae.24،  یکی از برنامه‌های تبدیل متن به تصویر به نام  Craiyon AI چندین عکس  از اینکه اگر همه انسان‌ها عضو متاورس شوند، چه شکلی می‌شدند، ایجاد کرده است.

طبق این تصاویر بر روی صورت هر فرد یک هدست واقعیت افزوده تعبیه شده که آن ‌ها می‌توانند در متاورس با یکدیگر تعامل کنند. شرکت‌های فناوری مانند متا میلیارد‌ها دلار برای ایجاد دنیای مجازی هزینه می‌کنند تا در آن مردم بتوانند خرید، کار و بازی کنند. این تصاویر برای اولین بار پس از اینکه US Sun هوش مصنوعی انسان‌ها را در متاورس زیر سوال برد، منتشر شد.

 گفته شده، این برنامه تصاویر  عجیب و غریبی تولید کرده که صحنه‌های وحشتناکی از افراد در مقابل انفجار‌های هسته‌ای، گوشت‌های پوسیده و ویرانی پشت سرشان نشان می‌دهد.

انسان در متاورس

همچنین تصاویر افرادی را با هدست‌های واقعیت افزوده بزرگ  بر روی صورت خود نشان می‌دهد که عجیب به نظر می‌رسند در بیشتر عکس‌ها، اجزای صورت مانند لب یا بینی دیده نمی‌شوند. در عکس دیگر، یک فرد بدون دست شبیه فیلم ماتریکس است. تصویر دیگری فردی را با مو‌های بلندتر، صورت تغییر شکل داده و بینی در حال لغزش روی صورت، در پس زمینه یک گوی سفید غول پیکر نشان می‌دهد.

متاورس

به گزارش دیلی میل بریتانیا، مارک زاکربرگ گفت که تصور می‌کند حداقل یک میلیارد نفر در متاورس زندگی می‌کنند که مبالغ هنگفتی را خرج کنند و شرکت او امیدوار است کاربران زمان زیادی را در آنجا صرف کنند تا از تجارت خود سود ببرند.

انسان در متاورس


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار