مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱۱ فقره قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۰ با سرمایه گذاران و کار آفرینان منعقد شده است.

علیرضا راشکی گفت : این در حالی است که ۸۱ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نولحی صنعتی استان به آن‌ها واگذار شده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال جاری انعقاد ۳۶۵ فقره قرار داد با میزان واگذاری ۱۶۰ هکتار زمین صنعتی با سرمایه گذاران و کار آفرینان هدف گذاری شده است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در راستای حفاظت از منافع بیت المال ۱۰۷ فقره قرار داد واگذاری زمین که با افراد پیش از این منعقد شده بود و پس از گذشت چندین سال افراد نتوانسته بودند طرح خود را راه اندازی کنند، در سال ۱۴۰۰ فسخ و ۱۰ هکتار زمین صنعتی آزاد سازی شد.

راشکی یاد آور شد: قرار است ۱۰۰ فقره قرار داد دیگر که طی چند سال اخیر هنوز راه اندازی نکرده و به اخطار‌های این شرکت نیز در خصوص راه اندازی توجهی نکرده اند، در سال جاری فسخ و ۱۵ هکتار زمین صنعتی دیگر آزاد سازی شود.

وی اضافه کرد: این در حالی است که در سال ۱۴۰۰ تعداد ۴۶ واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سیستان و بلوچستان راه اندازی شده اند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: بهره برداری از ۸۵ واحد تولیدی دیگر در سال ۱۴۰۱ پیش بینی می‌شود.

راشکی در خصوص واحد‌های تولیدی‌ای که راکد بودند گفت: در سال گذشته ۲۵ واحد از آن‌ها راه اندازی مجدد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار