رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت:هم اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: ۲۸ شهرک و ناحیه صنعتی تا سال گذشته در این استان فعال بود که با اضافه شدن ۲ ناحیه صنعتی در زرآباد و بمپور هم اینک ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی در استان فعال است.

علیرضا راشکی گفت: به دستور استاندار برای شهرستان‌های جدید باید نواحی صنعتی تعریف شود که ۲ ناحیه صنعتی در سال گذشته و ۲ ناحیه صنعتی دیگر نیز امسال به بهره برداری خواهند رسید و تحویل زمین نیز در کوتاهترین زمان انجام می‌شود.

وی گفت: بیش از ۶۰ درصد صنایع مستقر در سیستان و بلوچستان و ۵۰ درصد اشتغال بخش صنعت مربوط به واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان افزود: ۳۰ شهرک و نواحی صنعتی استان در زمینی به مساحت چهار هزارو ۴۲۷ هکتار راه اندازی شده و تعداد واحد‌های به بهره برداری رسیده به یکهزار و ۳۷۶ واحد می‌رسد.

وی بیان کرد: همچنین سال گذشته ۲۱۱ قرارداد با سرمایه گذاران در سیستان و بلوچستان منعقد شده است.

راشکی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان در کنار ایجاد امکانات زیربنایی و بسترسازی برای صنعتگران استان به منظور کم کردن مشکلات صنعتگران و انتقال واحد‌های آلاینده به محدوده غیرمسکونی شهر‌ها از سال ۷۷ ساخت واحد‌های کارگاهی را در شهرک صنعتی استان آغاز کرد و هم اینک ۱۱ مجتمع کارگاهی و ۳۳۷ واحد کارگاهی دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار