همایش روز جهانی مساجد با حضور مردم و مسئولان کشوری و استانی در مصلای اراک برگزار شد.

همایش روز جهانی مساجد با حضور حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و مسئولان استان مرکزی در در مصلای بیت المقدس اراک برگزار و در این همایش بر نقش آفرینی هرچه بیشتر مساجد در حوزه‌های مختلف جامعه تاکید شد.

در این همایش تعدادی از ائمه جماعت مساجد استان مرکزی به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف در مساجد پرداختند و از فعالان برگزیده مساجد استان هم تجلیل شد.

حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور که میهمان ویژه این مراسم بود گفت: با تبیین حق و حقیقت در جامعه، تلاش برای جهاد تبعیین، توجه به نسل جوان، نقش آفرینی محوری مسجد در محله و ارتقاء انگیزه‌های الهی، مساجد پایگاه جهانی اندیشه توحیدی خواهند بود.


آیت الله دری نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک هم در این همایش نقش محوری و تاثیرگذار مساجد در رسیدن به رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه را یادآور شد و گفت: تربیت نسل فرهیخته و بهره‌مند از اخلاق اسلامی در مساجد از مهم‌ترین ضروریات است.

مخلص الائمه استاندار مرکزی هم در این جلسه بر تدوین نقشه راه با بهرمندی از نظر مشورتی هیئت اندیشه ورز در استان مرکزی تاکید کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های عظیم خلاق و تاثیرگذار فعالان مساجد برای رسیدن به جامعه آرمانی گام‌های بلندی برداشته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار