فرماندار نمین گفت: تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شهرستان نمین یکی از اولویت‌ها است.

طیب امینی گفت: یکی از اولویت‌های اساسی تکمیل زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان نمین است که در این راستا علاوه براعتبارات استانی و ملی باید از ظرفیت خیران و سرمایه گذاران نیز استفاده شود.

فرماندار شهرستان نمین در حاشیه برگزاری مسابقات والیبال روستایی در روستای گرده نمین بر جذب سرمایه گذاران ورزشی درحوزه ورزش تاکید کرد و گفت: شهرستان نمین ظرفیت‌های خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و برنامه ریزی برای شکوفایی این ظرفیت‌ها وجود دارد.

امینی بر توسعه ورزش روستا‌ها و برگزاری مسابقات در روستا‌های نمین را نیز ضروری عنوان کرد و گفت: اختصاص اعتبارات برای توسعه ورزش روستا‌ها هم مبنای کار قرار گرفته است.

او از برگزاری مسابقات والیبال روستایی با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی گروه صنعتی یحیی به مدیریت یوسف صدیقی خبر داد و گفت:حمایت این سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی برای توسعه ورزش بسیار حائز اهمیت است.

زیرساخت‌های توسعه ورزش نمین تکمیل می‌شود

مدیرعامل گروه صنعتی یحیی هم حمایت از برنامه‌ها و مسابقات ورزشی به ویژه در روستا‌ها را ضروری خواند و گفت: در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

یوسف صدیقی با اشاره به اینکه در کنار برگزاری مسابقات ورزشی در روستا‌ها نیم نگاهی هم به نیاز‌های روستا‌ها در حوزه‌های مختلف داریم تا بتوانیم این نیاز‌ها را برآورده کنیم.

او می‌گوید: ایجاد شور و نشاط در روستا‌ها با برگزاری مسابقات ورزشی امکان پذیر است که برگزاری مسابقات والیبال روستایی در روستای گرده این موضوع را به خوبی نشان داد.

مدیرعامل گروه صنعتی یحیی با بیان اینکه واحد تولید ما در حمایت از بخش‌های مختلف به ویژه ورزش گام برداشته است تا شاهد ایجاد شور و نشاط در جامعه به ویژه در روستا‌ها باشیم.

زیرساخت‌های توسعه ورزش نمین تکمیل می‌شود

عوض نخست، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نمین نیز گفت: اجرای برنامه‌ها و مسابقات ورزشی در روستا‌های نمین مبنای کار قرار گرفته است و از حمایت سرمایه گذاران و واحد‌های تولید از برگزاری مسابقات ورزشی در روستا‌ها به ویژه گروه صنعتی یحیی کمال قدردانی را داریم.

او می‌گوید: روستا‌های شهرستان نمین قهرمانان زیادی را در رشته‌های مختلف ورزشی معرفی کرده است و با حمایت سرمایه گذاران و تکمیل زیرساخت‌های ورزشی شاهد پرورش قهرمانان زیادی از روستا‌های نمین می‌شویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.