مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از حمایت ۱۵ میلیارد ریالی از ورزش و توزیع در بین هیات‌های ورزشی استان و شهرستان خبر داد.

سجاد انوشیروانی از حمایت ۱۵ میلیارد ریالی از ورزش و توزیع در بین هیات‌های ورزشی استان و شهرستان خبر داد و گفت: این حمایت به مانند سال قبل در راستای کمک به برنامه ریزی مناسب هیات‌های ورزشی جهت شروع خوب سال و همجنین حمایت در جهت اعزام و تمرینات ورزشکاران مستعد انجام گرفت.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در خصوص حمایت ۶ میلیارد ریالی به دو هیات ورزش‌های همگانی و روستایی و بازی‌های بومی محلی استان و شهرستان‌ها گفت: این حمایت جهت انجام برگزاری برنامه‌های ورزش همگانی در سطح استان و همگانی کردن ورزش در بین محلات، برگزاری همایش‌های خانوادگی و در بخش ورزش روستایی هم برگزاری مسابقات جام نوروز، جام مینی فوتبال "جام پرچم" تجهیز خانه‌های ورزش روستایی و برگزاری طرح ارزیابی قامتی زنان روستا که جزو استان‌های برتر هستیم.

انوشیروانی با اشاره به اینکه در روز‌های آتی ۲۰ میلیارد ریال جهت تجهیز برای رشته‌های مختلف ورزشی در کل استان توزیع خواهد شد، گفت: هدف اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل از توزیع وسایل تخصصی ورزشی در رشته‌های مختلف، کمک به نوسازی سخت افزاری ورزش می‌باشد.

او با تقدیر از حمایت‌های استاندار اردبیل، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش وجوانان از ورزش استان، می‌گوید: در سال گذشته هم اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل ۲۰ میلیار ریال تجهیزات ورزشی تخصصی در بین هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها توزیع کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.