مسئول خیاط خانه حرم مطهر رضوی گفت: با همراهی و مساعدت خدمه خواهر در بخش خیاط خانه حرم مطهر رضوی تصمیم گرفته شد تا عروسک‌هایی به شکل آهو تهیه شود.

 

مریم باروئی مسئول خیاط خانه حرم مطهر رضوی گفت: فرصت کمی تا اربعین باقی مانده و همه خادمان پای کار آمده‌اند تا این عروسک‌های آهو را که نمادی از ضامن آهو و مهربانی حضرت رضا (ع) است را آماده کنند.

او افزود: اینجا همه کار‌ها دلی است، بعضی اوقات خادمان هر روز و خالصانه برای خدمت حاضر می‌شوند تا با عشق کوکی در این خیاط خانه بزنند.

 مسئول خیاط خانه حرم مطهر رضوی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است خادمان امام هشتم (ع) در قالب یک کاروان، مسئولیت اهدای متبرکات آستان قدس رضوی را به موکب‌های منتخب عراقی داشته باشند؛ بنابراین تصمیم گرفته شده تا در مسیر‌های منتهی به کربلای معلی و چند روز مانده به اربعین طبق گروه بندی‌های مشخص شده حضور داشته باشیم و متبرکات آماده شده توسط بنیاد کرامت رضوی را طی مراسم و تشریفات خاصی با حضور خدام امام رضا (ع) تحویل خدمتگزاران موکب‌های اربعین دهیم.

باروئی بیان کرد: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ رضوی بسته‌های مختلفی را تهیه کردیم که متناسب با گروه‌های سنی مختلف است و یکی از این اقلام، تهیه هدایای ویژه کودکان است. 

او تصریح کرد: حدود ۵ هزار بسته برای کودکان آماده و در ۳۰۰ موکب اربعینی توزیع خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با این برنامه، حرکتی سازنده برای ترویج فرهنگ رضوی به ویژه در بین کودکان با ملیت‌های مختلف داشته باشیم و خاطره خوبی در ذهن آن‌ها از امام رضا (ع) رقم بزنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.