مسابقات شمشیربازی انتخابی استان اصفهان جهت اعزام به مسابقات زیر ۲۳ سال کشوری برگزار شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات شمشیربازی انتخابی استان اصفهان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه در رده سنی زیر ۲۳ سال در آکادمی روزبه سرهنگ پور واقع در مجموعه ورزشی نصر برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات شمشیربازان دختر و پسر از سراسر استان در سه اسلحه سابر، فلوره و اپه به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان نفرات برتر سه اسلحه و همچنین نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات که از ۳ لغایت ۹ شهریورماه به میزبانی استان تهران برگزار می‌شود مشخص شدند.

در اسلحه اپه بخش آقایان علی عالی‌مرام در جایگاه نخست قرار گرفت، پوریا اسماعیلی دوم شد و علی باقری، آرمان بت شکن مشترکا" سوم شدند، در بخش بانوان نیز ریحانه رضایی و غزل حاج علی‌اکبری به ترتیب اول و دوم شدند، همچنین فاطمه ابوالحسنی و آناهیتا فتحی در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در اسلحه فلوره بخش آقایان آرش تخشا، محمد دشتگر، صدرا حسینی و عرفان جعفرزاده به ترتیب اول، دوم و سوم مشترک شدند و در بخش بانوان مبینا مقدسی تبار در جایگاه نخست قرار گرفت، کیمیا معتمدی دوم شد و ثمین لطیفی و زهرا صادقی مشترکا"سوم شدند.

در اسلحه سابر بخش آقایان مهراد ابوطالبی عنوان اول را کسب کرد، مهدی جوانبخت به مقام دوم دست یافت، علیرصا عمادی و شهراد بایسته در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند و همچنین در بخش بانوان زهرا عابدینی اول شد، سحر باستانی در جایگاه دوم قرار گرفت و خانم‌ها نرگس چترایی، مهشید خاکیان سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.