با حضور اعضای مجموعه مدیریت شهری شهرداری شهرکرد، میز خدمت این مجموعه در نماز جمعه این هفته برپا شد.

در راستای تداوم ارتباط چهره به چهره مسئولان با شهروندان و تسریع در روند حل مشکلات آن‌ها میز خدمت و پاسخگویی هر چه بهتر به شهروندان با حضور اعضای شورای اسلامی، سرپرست، معاونین، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهردار برپا شد.

رئیس و اعضای شورای اسلامی، سرپرست، معاونان، مدیران و رؤسای سازمان‌های شهرداری شهرکرد در میز خدمت مدیریت‌شهری شهرکرد با شهروندان نمازگزار در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دیدار کردند و پس از شنیدن مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان، پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردمی در حوزه شهری شدند.


بیشتر بخوانید


مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بیشترین مطالبه شهروندان پیگیری مشکلات محله‌ای، فضای سبز، ترافیک شهری، بافت قدیمی چالشتر، چگونگی ساخت و ساز‌های شهری، بررسی نیاز‌های محلات و مشارکت مردمی از جمله موضوعاتی بود که شهروندان در میان گذاشتند.

وی افزود: میز خدمت فرصتی است ارزشمند برای پاسخگویی به مطالبات به‌حق مردم که با توجه به مشکلات و درخواست‌های مردمی تعدد برپایی آن به پویایی شهر و رضایت‌مندی شهروندان از مجموعه مدیریت شهری کمک خواهد کرد.

حیدری اضافه کرد: رویکرد مدیریت شهری خدمت‌رسانی عادلانه و توسعه محور به شهروندان است و اجرای عملیات عمرانی از جمله نهضت آسفالت، هدایت آب‌های سطحی، اصلاح هندسی، پیاده‌روسازی و... به‌صورت مستمر و متوازن در سطح شهر شهرکرد در حال اجرا است.

میز خدمت مدیریت شهری شهرکرد از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۰۰ برپا بود و شهروندان به صورت مستقیم و بدون نیاز به داشتن وقت قبلی مشکلات خودشان را مطرح کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار