استاندار کربلا گفت: به دنبال همکاری گسترده میان دو شهر زیارتی مشهد و کربلا در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستیم.

نصیف جاسم الخطایی استاندار کربلا  در بدو ورود به مشهد در ایستگاه راه آهن این شهر گفت: در ایام عزارداری محرم آکنده از غم و اندوه شهادت مولایمان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستیم، اما از سوی دیگر به واسطه توفیق پابوسی حضرت امام رضا (ع) بسیار خرسندیم.

او افزود: آستان مقدس حسینی و عباسی زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های مناسبی برای میزبانی از زائران ایرانی دارد که اکنون بسیاری از این زیرساخت‌ها در حال خدمت‌رسانی است و در وضعیت عملیاتی قرار دارد.

استاندار کربلا ادامه داد:  با هدف بررسی وضعیت خط آهن و مسیر ریلی منتهی به مشهد و شناسایی ظرفیت‌های ریلی ایران از طریق قطار به مشهد مشرف شدم.

یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی نیز ضمن خیرمقدم به استاندار کربلا در ایستگاه راه آهن مشهد گفت: ابتدا به عنوان خادم الرضا (ع) و بعد به عنوان همکار در خدمت شما هستم.

او  افزود: به دنبال اتصال خط ریلی مشهد تا کربلا هستیم و امیدواریم شرایط را برای زیارت امام رضا (ع) با استاندارد‌ها و معیار‌های شایسته در اختیار دوستداران اهل بیت (ع) قرار دهیم.

استاندار کربلا ظهر امروز پنجشنبه جلسه‌ای رسمی با استاندار خراسان رضوی خواهد داشت و فردا نیز با شهردار مشهد ملاقات می‌کند.

استاندار کربلا علاوه بر زیارت بارگاه منور رضوی فردا جمعه نیز از چند مجتمع زیارتی، گردشگری، صنعتی و خدماتی در شهرستان طرقبه - شاندیز و اطراف مشهد بازدید خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.