مدیر کل غله و خدمات بازرگانی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح هوشمندسازی یارانه نان ۸۴ درصد از واحد‌های نانوایی استان به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شدند.

جمال صالحی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۲ خرداد سال جاری در استان آغاز شده است، گفت: در روز‌های ابتدایی آغاز این طرح با اطلاعاتی که از  شرکت بازرگانی دولتی ایران بانک سپه مرکزی استان ارسال شده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی کردستان گفت:  در استان ۲ هزار و ۷۰۰ خبازی وجود دارد که بر اساس آمار و میزان فروش آرد در مرداد ماه جاری ۲ هزار و ۵۰۳ دستگاه کارتخوان تعریف شده و از این تعداد هم ۲ هزار و ۱۰۷ دستگاه در واحد‌های نانوایی‌ها نصب شده و در حال نصب است.

او اظهار داشت: علاوه بر این ۱۵۰ دستگاه کارتخوان ثابت به عنوان دستگاه دوم یا پشتیبان به واحد‌های نانوایی که دارای خط تلفن در محل خبازی بودند، تحویل داده شده است.

صالحی بیان کرد: ۱۶ درصد نانوایی‌های باقی مانده هم در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز خواهند شد.

 از تاریخ ۲۸ اردیبهشت حدود ۷هزار و۵۰۰ بازدید توسط بازرسان صورت گرفته، محموله‌های اکتشافی آرد بصورت عمده، بصورت جز از خبازی، استفاده نامتعارف از دستگاه پوز که جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شده است.

 تخلفات نانوائی شامل عدم رعایت وزن چانه، عدم رعایت نرخ مصوب، عدم پخت سهمیه روزانه، عرضه خارج از شبکه و عدم نصب تابلو و نرخنامه می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.