معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تصویب ۱۴۶ مصوبه در برنامه ویژه یکشنبه‌های حمایت از تولید گفت: ۹۲ درصد مصوبات این طرح بطور کامل اجرا یا عملیاتی شده و فقط هشت درصد شامل ۱۲ مصوبه به مرحله اجرا نرسیده است.

جواد کرمی گفت: در ۹ ماه زمان اجرای برنامه یکشنبه‌های حمایت از بخش تولید در آذربایجان غربی، ۳۲ هفته این برنامه انجام شده و ۶۶ واحد صنعتی مورد بازدید استاندار آذربایجان غربی و مسوولان مرتبط قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در این بازدیدها، همه مسایل و مشکلات واحدها مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از دریافت آنها، بسیاری از موارد در همان محل بازدید بسیاری از مشکلات رفع شده است.

کرمی ادامه داد: ۱۹ درصد مشکلات بررسی شده در این بازدیدها مربوط به حوزه بانکی و تامین سرمایه در گردش و ۱۴ درصد هم مربوط به منابع ملی و شرکت های خدمات رسان بوده است.

وی ادامه داد: با توجه ویژه محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، یکشنبه‌های حمایت از تولید موجب رفع بسیاری از مشکلات واحدها شده و رضایت صاحبان صنایع را به همراه داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در خصوص مصوبات اجرایی و عملیاتی نشده نیز گفت: کمیته‌ای برای بررسی این موارد تشکیل و روند عارضه یابی آغاز شده که نتایج آن، موجب رفع مشکلات واحدهای صنعتی خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین در کنار بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، ۴۸ دیدار مستقیم توسط استاندار آذربایجان غربی با سرمایه گذاران و متولیان واحدهای صنعتی در استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.