سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: در یکشنبه‌های تولید تلاش می‌شود هماهنگی‌های لازم برای روانسازی دریافت تسهیلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شود.

جواد کرمی در بیست و هشتمین یکشنبه‌های حمایت از تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، ضمن بازدید از مجتمع تولیدی صنعتی اروم آلیاژ و کارخانه مارال روبات صنعت، با تاکید بر ضرورت بررسی و احصاء مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان، گفت: در یکشنبه‌های حمایت از تولید، با همراهی مدیران دستگاه‌های متولی از نزدیک مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی احصاء شده و تلاش می‌شود در طول همان بازدید و پس از آن، مطالبات این واحد‌ها بررسی و رسیدگی شود.

کرمی دریافت تسهیلات بانکی را یکی از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان معرفی کرده و گفت: در یکشنبه‌های تولید با هماهنگی بین دستگاه‌های متولی و بانک‌های عامل، تلاش می‌شود هماهنگی‌های لازم برای روانسازی دریافت تسهیلات واحد‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی همچنین توسعه و رونق اقتصادی استان را در گرو حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی دانسته و گفت: در یکشنبه‌های حمایت از تولید، واحد‌های صنعتی بدون واسطه مشکلات خود را مطرح کرده و مدیران دستگاه‌های متولی از نزدیک زمینه را برای حمایت از این واحد‌ها و ارتقای اقتصادی استان فراهم می‌سازند.

کرمی با اعلام اینکه دو واحد بازدیدی امروز از واحد‌های دانش بنیان استان هستند، می گوید: در راستای عمل به تاکیدات مقام معظم رهبری و شعار سال، حمایت از واحد‌های دانش بنیان یکی از اولویت‌های استان در سال جاری خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.