فرمانده انتظامی بم از کشف ۵۴۳ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک خودرو ۴۰۵ در شهرستان "بم" خبر داد.

سرهنگ سلیمانی گفت:به منظور مبارزه با قاچاق مواد مخدر و در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ و حمل محموله‌ی مواد مخدر که از استان سیستان و بلوچستان به مقصد مرکز استان کرمان در حال انتقال بود، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "بم"قرار گرفت.

او افزود: مأموران ضمن هماهنگی قضائی در قالب چند تیم نسبت به پایش محور "بم-زاهدان" اقدام نموده که در بازرسی از خودرو‌های عبوری مشخص شد خودروی مدنظر قبل از ایست و بازرسی پلیس راه"بم-زاهدان"در حال دور زدن می‌باشد که بعد از مشاهده مامورین قصد متواری شدن از صحنه را داشته است.

او تصریح کرد: ماموران بلافاصله طی یک عملیات تعقیب و مراقبت، با شلیک دقیق به لاستیک‌های خودرو موفق شدند این خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۵۴۳ کیلوگرم تریاک را کشف و در این رابطه ۲ نفر متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی گفت: ماموران جان برکف پلیس در زمینه برخورد قاطع با قاچاقچیان موادمخدر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کنند و با حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان، مجرمان و متهمان در امان نخواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار