معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عمل به سیره شهیدان رجایی و باهنر خدمت رسانی جهادی محقق می‌شود.

سید جواد هاشمی مهر در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت که با نام شهدای گرانقدر محمد علی رجایی رئیس جمهوری و محمد جواد باهنر نخست وزیر کشورمان عجین شده، فرصتی است برای شناخت تلاش های دولتمردانی که جان خود را برای اعتلای نظام فدای اسلام و ایران کردند.

او می گوید: باید با استفاده از این مناسبت ضمن افشای چهره پلید منافقان و یادآوری جنایات آنان با بازخوانی سیره شهیدان رجایی و باهنر بر الگو گیری دولتمردان از سیره این شهدای گرانقدر تاکید کرد.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار همچنین با اشاره به اینکه شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ارزشمند نظام اسلامی هستند گفت: سالروز شهادت این بزرگان با شکوه بیشتری باید برگزار و اجازه داده نشود این ایام به فراموشی سپرده شود.

هاشمی مهر از دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان خواست: برنامه های متنوع و تبلیغی خوبی برای گرامی داشت این روز مهم در دستور کار خود داشته باشند.

او گفت: آنچه سبب شد یاد و خاطره این دو شهید در اذهان و افکار مردم باقی بماند، آشنایی آنها با مشکلات مردم و تلاش های بی منت و خالصانه بود.

در روز ۸ شهریور ۱۳۶۰ محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌وزیری به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.