طرح آبرسانی به ۶ شهر استان اردبیل در دست اجرا است

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: آبرسانی به ۶ شهر در سطح استان اردبیل در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست اجراست.

حسن کروبیان گفت: در قالب طرح جهاد آبرسانی هم اکنون طرح‌های آبرسانی به شهر‌های اردبیل، خلخال، نمین، عنبران، مشگین شهر و تازه کند در دست اجراست.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اینکه در شمال استان تصفیه خانه تازه کند با ظرفیت ۱۱۰ لیتر در ثانیه در حال اجرا می‌باشد گفت: در جنوب استان آبرسانی خلخال در قالب سه پروژه خط انتقال آب از سد بفراجرد به تصفیه خانه خلخال، خط انتقال به زون سه خلخال از مخازن توسعه و اجرای عملیات تصفیه خانه خلخال به ظرفیت ۲۸۵ لیتر در ثانیه اجرا می‌شود.

کروبیان می‌گوید: طرح آبرسانی اردبیل نیز در قالب سه پروژه تکمیل زون اردبیل، ارتقای کیفی تصفیه خانه اردبیل و تکمیل آبگیر سد اردبیل، ژئوفیزیک چاه و چاه‌های داخل شهر اردبیل در حال اجراست.

او با اشاره به آخرین وضعیت طرح آبرسانی نمین و عنبران نیز گفت: این طرح با هدف تامین اب شرب و بهداشت نمین و عنبران با ظرفیت ۱۶۷ لیتر درثانیه برای جمعیت ۳۳ هزار نفر با پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصد در حال اجرا می‌باشد.

نماینده مجری طرح جهاد آبرسانی شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: آبرسانی مشگین شهر نیز در قالب سه پروژه انتقال آب از سد احمد بیگلو به تصفیه خانه مشگین شهر، اصلاح آبگیر خیاوچای و اجرای بای پس در محل رانش در دست اجراست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.