مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی استان با ۹۰ دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور می‌شوند.

کلیم اله وثوقی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲ هزارو ۵۰۰ زائر سرزمین‌های نور با ۵۷ دستگاه اتوبوس از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در جلسه هماهنگی اعزام کاروان‌ها راهیان نور دانش آموزی از انجام تمهیدات لازم جهت اعزام کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

وثوقی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳ هزارو ۴۰۰ شهید والامقام استان، عزت، اقتدار، صلابت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

او اهمیت اعزام کاروان راهیان نور را در شناساندن رشادت ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدای گرانقدر بسیار مهم عنوان کرد و گفت: تنها راه اقتدار و پیشرفت همگان الگوگیری از زندگانی ارزشمند شهدا، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم راه شهدا را با تمام توان ادامه دهیم گفت: در راستای انتقال فرهنگ عاشورایی دوران دفاع مقدس و شناساندن رشادت‌های شهیدان کارکنان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، فعالان عرصه حمل و نقل و رانندگان پرتلاش با روحیه جهادی و انقلابی در میدان عمل آماده خدمات رسانی هرچه شایسته به زائران کاروان‌های راهیان نور هستند.

وثوقی گفت: نظارت ویژه‌ای بر عملکرد شرکت‌ها و ناوگان‌های اعزامی از طریق معاونت حمل ونقل انجام می‌شود تا زائران راهیان نور در سلامتی و امنیت کامل از این سفر معنوی بهره‌های لازم را ببرند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.