چهارمین مجلس از سلسله‌برنامه‌های «به آیین آسمان» با عنوان «اوخشاما آخشامی» به مناسبت هفتمین روز شهادت امام حسین (ع)، سه‌شنبه (۲۵ مردادماه ۱۴۰۱) در زنجان برگزار می‌شود.

چهارمین مجلس شعرخوانی «به آیین آسمان» با عنوان «اوخشاما آخشامی» روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ از سوی خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان و حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

در این آیین، استاد کلامی، علی حنیفه و علی کریمی از زنجان، قادر ایمان‌زاده از اردبیل، غلامرضا رزمی از تبریز، شعر ترکی خواهند خواند.

همچنین محمود حبیبی‌کسبی و محمدرضا طهماسبی از تهران، محسن ناصحی از اصفهان، و هادی وحیدی و قربان ولیئی از زنجان، شعر فارسی می‌خوانند. اجرای این آیین برعهده استاد ناصر فیض خواهد بود.

از دیگر برنامه‌های چهارمین مجلس شعرخوانی «به آیین آسمان» در زنجان، تقدیر از گروه مولفان کتاب بیزبئله آغلاردیق؛ مرجع سه جلدی مرثیه‌سرایی در زبان ترکی، نوشته صالح سجادی، احمد رنجبری حیدرباغی و جعفر پوررضوی است.

در این آیین همچنین استاد غلامرضا عینی‌فرد مرثیه‌سرایی خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این آیین می‌توانند ساعت ۱۷:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۱ به حسینیه اعظم زنجان واقع در خیابان فردوسی این شهر مراجعه کنند.

این مجلس به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live پخش خواهد شد.

برچسب ها: محرم 1401 ، شعرخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.