فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، ۴۸۲ فقره سرقت و ۴۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ ارسلان خادمیان، فرمانده انتظامی گچساران تعداد سرقت‌های کشف شده در این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان تیرماه را ۴۸۲ فقره اعلام کرد و گفت: این رقم نشان دهنده کاهش یک درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

او به دستگیری ۱۸۸ سارق در این مدت اشاره کرد و افزود: با تلاش و تعامل میان شورای تامین پس از یک دهه شاهد کاهش جرم در گچساران هستیم.

سرهنگ خادمیان با بیان اینکه در بازه زمانی یاد شده ۹۵۲ دستگاه خودرو در گچساران توقیف شده اند، ادامه داد: این آمار افزایش ۵ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال را نشان می‌دهند.

فرمانده انتظامی گچساران کشف ۴۷۰ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری ۱۴۴ قاچاقچی و خرده فروش و انهدام ۲ باند مواد مخدر در این شهرستان را از دیگر دستاورد‌های نیروی انتظامی برشمرد و اضافه کرد: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه یک هزار و ۲۳۴ متهم دستگیر شدند.

به گفته این مقام انتظامی؛ در ۴ ماه نخست امسال در نزاع فردی و جمعی ۷۰ درصد و قتل در این شهرستان ۵۰ درصد کاهش یافته است.

سرهنگ خادمیان تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را ۸ هزار و ۴۵۵ مورد اعلام کرد و گفت: این آمار نشان دهنده افزایش ۶ درصدی تماس‌ها در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.