مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از راه یابی هشت تعاونی استان به بخش ملی رقابت‌های هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر خبر داد.

یوسف شعبانی گفت: فراخوان ثبت نام هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر امسال از  خرداد  آغاز شده است و ۹۱ تعاونی در سامانه جامع و هوشمند بخش تعاون ثبت نام کردند.

او گفت: از این تعداد، ۵۰ تعاونی موفق به کسب امتیازات استانی شده و هشت تعاونی هم امتیازات لازم برای حضور در بخش ملی رقابت‌های تعاونی‌های برتر را به دست آوردند.

پس از پایان ثبت نام و بررسی تخصصی از ثبت نام شدگان در این جشنواره ، از این شرکت‌های تعاونی بازدید‌های میدانی شد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، برگزاری این جشنواره را در ۲ مرحله استانی و ملی اعلام کرد و گفت: هفدهمین جشنواره تعاون‌های برتر همدان در هفته تعاون (هفتم شهریور  تا ۱۳ شهریور) برگزار می‌شود.

گرایش‌های این دوره از جشنواره دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف و حمل و نقل دریایی است.

شعبانی گفت: تامین نیاز مصرف کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی از دیگر رشته‌های این جشنواره است.

او گفت:توجه به ترویج فرهنگ کار جمعی و تعاون منجر به تولید، ایجاد شغل و توسعه اقتصادی می‌شود .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ایجاد و توسعه تعاونی‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی را تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب در اشتغال و رونق تولید عنوان و اضافه کرد: جشنواره تعاونی‌های برتر، هر ساله با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه، تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی جهت بهره گیری از سایر تعاونگران برگزار می‌شود.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.