مسابقات دو و میدانی دانش آموزی خراسان جنوبی با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

براتی رئیس هیات دو و میدانی بیرجند گفت: برترین‌های مسابقات دو و میدانی انتخابی دانش آموزان دختر خراسان‌جنوبی معرفی شدند.

او افزود: در این رویداد ورزشی ۶ تیم از شهرستان‌های، بیرجند، سربیشه، خوسف، قاین، نهبندان و زیرکوه به همراه  ۵۱ ورزشکار، مربی و سرپرست در ۱۳ ماده در  استادیوم غدیر بیرجند به رقابت پرداختند.      

براتی تصریح کرد: در ماده ۱۰۰ متر نگین جمالی با رکورد ۱۳.۵۳ و نازنین زهرا همایون پور با رکورد ۱۴.۲۹ از بیرجند و فاطمه خسروی با رکورد ۱۵.۲۳ از سربیشه بر سکو‌های اول تا سوم ایستادند.

رئیس هیات دو و میدانی بیرجند بیان کرد: در ماده ۲۰۰ متر رقابت‌ها، ناهید عرب با رکورد ۳۲.۳۵ از بیرجند، فائزه محمودی با رکورد ۳۳.۷۵ از سربیشه و پروانه با رکورد ۳۴.۴۸ از قاین حائز رتبه های برتر شدند.

او عنوان کرد: در ماده ۸۰۰ متر مسابقات، ریحانه مرادی با رکورد ۲.۵۹.۳۵ از بیرجند، فاطمه نوروزی نژاد با رکورد ۳.۰۷.۴۱ از زیرکوه و جعفرزاده با رکورد ۳.۲۷.۰۳ از قاین زودتر به خط پایان رسیدند.

براتی گفت: در ماده ۴۰۰ متر مهشید جمالی با رکورد ۱.۱۹.۸۴ از بیرجند و آتنا سلطانی با رکورد ۱.۲۱.۷۸ از بیرجند و فاطمه زهرا فاروغی با رکورد ۱.۲۴.۱۵ از نهبندان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

رئیس هیات دو و میدانی بیرجند ادامه داد: در ماده هزار و ۵۰۰ متر مسابقات دو و میدانی دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی ریحانه مرادی با رکورد  ۶.۲۸.۳۰ از بیرجند، فائزه محمودی با رکورد ۷.۴۲.۵۸ و فاطمه حسینی با رکورد ۸.۱۹.۴۷ از سربیشه رتبه‌های برتر را کسب کردند.

او گفت: در ماده ۳۰۰۰ متر این ماراتن زهرا حسین زاده با رکورد ۱۵.۱۹.۰۹ از سربیشه قهرمان شد و در ماده ۴۰۰ متر با مانع مهشید جمالی با رکورد ۱.۳۵.۷۹ از بیرجند بر سکوی نخست ایستاد.

براتی افزود: در ماده ۱۰۰ متر با مانع این رقابت‌ها فاطمه نوروزی با رکورد ۲۱.۰۵ از زیرکوه، انسیه عیسی پور با رکورد ۲۳.۳۲ از قاین و تکدی از زیرکوه حائز رتبه‌های برتر شدند.

رئیس هیات دو و میدانی بیرجند تصریح کرد: در ماده پرتاب وزنه این دوره از مسابقات مهلا داروغه با رکورد ۶.۹۵ از خوسف، زهرا دلاکه با رکورد ۶.۶۷ از زیرکوه و فرشته علی‌آبادی با رکورد ۶.۲۴ از بیرجند مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

او گفت: در ماده پرش طول رقابت‌های دانش‌آموزی خراسان‌جنوبی فاطمه خسروی با رکورد ۴.۱۰ از سربیشه، عیسی پور با رکورد ۴.۰۵ از قاین و مبینا قاسمی با رکورد ۴.۰۵ از نهبندان از رقیبان‌خود بیشتر پریدند.

براتی ادامه داد: در ماده پرتاب نیزه این رقابت‌ها آیدا ابریشمی مقدم با رکورد ۱۵.۶۰ و نسترن ایمانی با رکورد ۱۲.۳۰ از بیرجند مقام اول و دوم را کسب کردند.

رئیس هیات دو و میدانی بیرجند گفت: در ماده پرتاب دیسک این رقابت‌ها زینب غلامی با رکورد ۱۳.۲۰ از خوسف، فاطمه زهرا فاروغی با رکورد ۱۰.۳۳ و مهشید فروزنده با رکورد ۹.۸۰ از نهبندان بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

او بیان کرد: در ماده رله سویسی مسابقات قهرمانی دو ومیدانی دانش‌آموزان متوسطه اول خراسان جنوبی تیم شهرستان بیرجند با ترکیب همایون پور، نگین جمالی، مرادی، مهشید جمالی  بر سکوی نخست ایستاد.

براتی گفت: تیم شهرستان قاین با ترکیب عیسی پور، کیانا، شخمگر، جعفرزاده به نایب قهرمانی رسید و تیم شهرستان زیرکوه نیز با ترکیب علی پور، دلاکه، کشتگر و نوروزی حائز رتبه سوم شد.

برچسب ها: دو و میدانی ، پرش طول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.