حسینی گفت:مادامی که مسئولان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند، اشتغال‌زایی ایجاد و جوانان بیشتری مشغول به‌کار خواهند شد.

امام جمعه موقت سنندج امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: استمرار نظام و حکومت در گرو حضور مردمی بوده و باید حل مشکلات مردم در اولویت مسئولیت کشوری و استانی قرار گیرد.

ماموستا حسینی با تاکید بر اینکه عدم توجه مردم به تبلیغات مسموم و دروغین دشمنان باعث استمرار نظام خواهد شد، تصریح کرد: متولیان امنیت در استان کردستان به صورت شبانه‌روزی مشغول تلاش و تامین امنیت و آسایش مردم هستند و باید همواره قدردان زحمات آنان باشیم.

او حضور گسترده مردم در مساجد و خیابان‌ها و برگزاری مراسمات مختلف را ناشی از امنیت و آسایش کنونی و زحمات متولیان امنیت دانست و گفت: شیعه و سنی دوستدار و محبان اهل بیت (ع) و غلام مکتب امام حسین (ع) و شهدای حرم هستند و باید قدردان جایگاه و خون پاک شهیدان باشیم.

ماموستا حسینی با بیان اینکه معیشت سخت زندگی‌مان با تدبیر، حکمت و اندیشه رهبری برطرف خواهد شد، عنوان کرد: بیکاری و اشتغال جوانان جزو مطالبات اصلی کردستانی‌ها بوده و از مسئولان درخواست رفع این مشکلات را داریم کما اینکه این خواسته‌ها در اولویت دولت سیزدهم است.

او ارتقای بصیرت را موجب شکست فتنه‌گران دانست و اظهار کرد: انتظار می‌رود همانند امنیت پایدار کنونی، معیشت پایدار نیز تامین و گرانی و مشکلات کنونی برطرف شود، البته بازارایان نیز باید مراقب و زندگی مردم را در نظر گیرند چرا که در روز قیامت محاکمه خواهند شد.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه بازاریان نسبت به ترازو و فروش میوه و اقلام‌شان به مردم مراقب و کم‌فروشی نکنند، ابراز داشت: به‌خاطر مال دنیا که فانی و دنیا زودگذر است، آخرت خود را نفروشیم.

او در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه رونق تولید موجب حل مشکلات کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: تا مادامی که مسئولان در راستای تحقق شعار سال گام بردارند، اشتغال‌زایی ایجاد و جوانان بیشتری مشغول به‌کار خواهند شد.

ماموستا حسینی در بخشی پایانی از خطبه‌های خود به عظمت قرآن اشاره و یادآور شد: اهانت به قرآن و شهدا را محکوم کرده و جز خسارت چیزی دیگر به دنبال نخواهد داشت. امیدوارم تا آخر عمرمان در راه قرآن گام برداشته و امنیت و آسایش کنونی‌مان حفظ و با ارتقای بصیرت و آگاهی‌مان، فتنه‌گران و سران فتنه ذلیل باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار