امام جمعه موقت بیرجند گفت: جریان کفر با تمام قوای خود نفاق را پی می‌گیرد تا عوام فریبی کند.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند گفت: دشمنان دو سیاست تخریب جایگاه امام و رهبری و سطحی نگر کردن و عوام فریبی مردم را برای از بین بردن پیوند امام و امت دنبال می‌کنند و جریان کفر با تمام قوای خود، جریان نفاق را با قوت پی می‌گیرد تا عوام فریبی کند.

او افزود: تیزبینی و سواد رسانه‌ای ما که دو ابزار برای مقابله با تفکر دروغین دشمنان است را باید فرابگیریم و فریب حیله گران را نخوریم.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی بیان کرد: استکبار همواره سعی کرده است پیوند بین امام و امت را از بین ببرد و حاکمیت اسلامی را به زیر بکشد، اما جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که این اجازه را به آن‌ها نداده است.

امام جمعه موقت بیرجند عنوان کرد: در این زمانه فقط باید با هشیاری و بصیرت و آگاهی، مردم و مسئولان چشم به سخنان رهبری داشته باشیم و در مسیر ولی فقیه حرکت کنیم.

او ادامه داد: الفاظی چون حقوق بشر، حقوق کودک، نشاط و آزادی، مبارزه با تروریسم، بهداشت جهانی، شورای امنیت، سازمان جهانی غذا و اصلاحات از جمله کلماتی است که دشمنان ما با تبلیغات نرم در پوشش این واژگان زیبا، اهداف شوم خود را در باطن دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی گفت: چگونه غربی‌ها با وجود کشف گور‌های دسته جمعی کودکان، جداکردن کودکان از مادرانشان و در قفس نگهداری آن ها دم از حقوق بشر و حقوق کودک می‌زنند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به ایام عزاداری سید و سالار شهیدان و یادآوری جمله امام خمینی (ره) گفت: این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

او پرتاب ماهواره خیام را نشان از بی‌اثر کردن تحریم‌ها دانست و اظهار کرد: تلاش جوانان ایران برای چندمین بار "ما می‌توانیم" را به رخ دنیا کشید.

حجت‌الاسلام رحیم آبادی با اشاره به ۲۱ مرداد و روز اشتغال‌های کوچک افزود: جوانان پشت میز نشینی را که شعار غربی‌ها بوده را فراموش کنند و به سوی مشاغل خورد بروند تا شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین به سالروز بازگشت آزادگان سرافراز اشاره کرد و گفت: به برکت وجود شهدا و غیور مردان و غیور زنان جامعه اسلامی روز‌های روشن برای آینده این نظام در پیش است.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.