مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از پیش بینی آسفالت ۴۵ کیلومتر راه روستایی در استان تا پایان شهریور امسال خبر داد.

جلال زاده گفت: از ابتدای امسال ۱۵ کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی با صرف هزینه ۱۶ میلیارد و  ۲۰۰ میلیون تومان احداث و همچنین ۴۲ کیلومتر راه روستایی با صرف هزینه ۲۲ میلیارد تومان برای بهره مندی مردم آسفالت و روکش شده است.

او با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستا موجب توسعه بیش از پیش می‌شود، افزود: هم اکنون ۸۶ هزار و ۸۹۳ خانوار روستایی در استان از راه آسفالته مناسب بهره‌مند شده اند و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور نیز ۴۵ کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان آسفالت شود.

جلال زاده گفت: با اجرای عملیات ساخت و بهسازی این راه‌های روستایی، درصد برخورداری از نعمت راه آسفالته به ۹۷.۴ درصد از نظر تعداد روستا افزایش یافته است.

مدیرکل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: راه‌های روستایی به عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار