تجلیل و قدردانی پلیس مهاباد از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

پلیس مهاباد طی مراسمی از "سپیده خشمن" خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد به عنوان خبرنگار برتر حوزه نیروی انتظامی با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر کرد.

سرهنگ محمد توحیدی فرمانده نیروی انتظامی مهاباد با بیان اینکه خبرنگاران پرچم داران تعهد و وظیفه هستند، گفت: در سالی که گذشت سال ۱۴۰۱، خبرنگاران در همه حوادث و اتفاقات همپا و همراه فرماندهی انتظامی مهاباد بوده اند و با نجابت، صداقت، طمانینه و به دور از هیاهوی ژورنالیستی پلیس را در انجام هر چه بهتر ماموریت هایش یاری رساندند و با تلاش‌های صادقانه خود اجازه ندادند که خبر‌های کذب و دروغین و شایعه و حاشیه سازی امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره اندازد.

وی گفت: امروز در دنیای کنونی که مخاطب از هر سویی بمباران خبری می‌شود قلم خبرنگار متعهد، چون شمشیری است که عمق واقعه را شکافته و حقایق را به منصه ظهور می‌رساند.

فرمانده نیروی انتظامی مهاباد همچنین طی مراسمی از "سپیده خشمنخبرنگار برتر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز مهاباد" با اهدای لوح و هدیه نقدی تقدیر کرد و گفت: قشر فرهیخته‌ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند‌ترین تکریم و قدر شناسی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.