سرپرست فرمانداری شوش از آغاز ساخت فاز دوم پروژه نهضت ملی مسکن در شهرستان شوش خبرداد.

محمود عیدانی در بازدید از پروژه اقدام ملی مسکن شهرستان شوش گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان باید شتاب بیشتری گرفته شود.

وی خواستار همکاری تمامی دستگا‌های خدمات‌رسان در طرح نهضت ملی مسکن شد و افزود: باید مسائل و مشکلات مربوط به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کوتاهترین زمان برطرف شوند.

عیدانی از اداره مسکن و شهرسازی شوش خواست تا زمین مورد نیاز فاز‌های بعدی طرح نهضت ملی مسکن را در اختیار بنیاد مسکن قرار بدهد، ادامه داد: بنیاد مسکن باید پس از در اختیار گرفتن زمین طرح‌های مسکن ملی کار ساخت را شروع کند تا وقفه‌ای در طرح بوجود نیاید.

سرپرست فرمانداری شهرستان شوش می گوید: بزودی با واگذاری زمین به بنیاد مسکن عملیات ساخت فاز‌های بعدی طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

 فرماندار شوش در حاشیه بازدید از روند اجرایی پروژه ۱۴۴ واحدی نهضت ملی مسکن (فاز دوم) در ورودی شهرک سلمان از رئیس اداره برق خواست تا هرچه سریع‌تر مشکل برق این پروژه را برطرف کند تا مشکلی یا وقفه‌ای در روند اجرایی پروژه ایجاد نشود.

فرماندار شهرستان شوش از زمین فاز‌های بعدی نهضت ملی مسکن واقع در کوی شهرک دانیال بازدید کرد.

رئیس شورای مسکن شهرستان شوش در این بازدید از رئیس اداره مسکن و شهرسازی خواست تا هرچه سریع‌تر مشکل معارضان این زمین مربوطه را برطرف کنند و به صورت رسمی به بنیاد مسکن تحویل داده شود تا هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی ساخت فاز‌های دیگر نهضت ملی مسکن در این شهرستان صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.