جمعی از مدیران ارشد سازمان صدا و سیما با صاحب رتبه اول کنکور تجربی در کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

مدیرکل بازنشستگی سازمان صدا و سیما، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران با فرناز حسن زاده دیدار کردند.
 
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با تبریک این افتخار آفرینی گفت: با کسب این رتبه مردم استان احساس شعف و شادمانی کردند.
 
امیر رئوف با بیان اینکه این موفقیت در تاریخ استان ماندگار خواهد بود، می گوید: محرومیت‌ها محدودیت نیست و فرناز حسن زاده با کسب این رتبه در عرصه ملی نشان داد که دانش آموزان این دیار مستعد هستند و با توکل به خدا قله های علمی را فتح خواهند کرد.
 
او گفت: کسب این مقام علمی برای سازمان صدا و سیما یک افتخار است و به عنوان یک الگوی موفق برای جوانان منطقه خواهد بود.
 
مدیرکل صداوسیمای مرکز استان می گوید: حامل پیام تبریک و سلام جبلی رئیس سازمان صدا و سیما برای فرناز حسن زاده هستیم.
 
مدیرکل بازنشستگی سازمان صدا و سیما هم در این دیدار ضمن تبریک کسب این رتبه گفت: افتخار آفرینی در این رقابت علمی با همه محدودیت های آموزشی در کهگیلویه و بویر احمد یعنی اینکه جوانان آنچه را که می خواهند می توانند به دست بیاورند.
 
معینی می گوید: با توجه به اینکه فرناز حسن زاده از فرزندان کارکنان بازنشسته سازمان صدا و سیما است این موفقیت به موفقیت‌های سازمان اضافه شد.
 
همچنین در این دیدار لوح تبریک و هدایای رئیس سازمان صدا و سیما به خانم حسن زاده اهدا شد.
 
گفتنی است فرناز حسن زاده امسال در کنکور تجربی ۱۴۰۱ رتبه اول را کسب کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Amit
۱۷:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید ممنون میشم راهنماییم کنید.
من بهمن ماه سریال پیام نور و غیرانتفاعی رو گرفتم و وارد کردم و بلی خورد ، الان که کارنامه گرفتم سطر دوم نوشته اعلام علاقه مندی نکردید ، من انتخاب رشته هم انجام دادم ولیست پیام نور و غیرانتفاعی های باسوابق رو زدم و چیزی هم ننوشته بود سریال پیام نور یا غیر انتفاعی وارد کنید الان من که انتخاب رشته انجام دادم احتمالش هست قبول نکنه؟ممنون میشم راهنماییم کنید(درضمن من رشته های با کنکور غیر مجاز بودم)