تغییر سربرگ ادارات با شعار «پاک باش و خدمتگزار»

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: تغییر سربرگ ادارات با شعار «پاک باش و خدمتگزار» در دستور کار است.

آخوندی مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان که به مناسبت روز خبرنگار در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید استان برگزار شد، گفت: بیست و ششمین روز از مرداد یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال ۱۳۶۹ و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

آخوندی افزود: به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز برنامه‌های خوبی در این زمینه تدارک داده شده که تغییر سربرگ ادارات با شعار «پاک باش و خدمتگزار» از جمله برنامه هاست.

وی اضافه کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون ۱۰ شهید خبرنگار تقدیم انقلاب کرده است و و ۴۳ هزار آزاده نیز در کشور داریم که سهم استان ۶۶۶ نفر است که در سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

شکوهی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خبرنگاران امروز طلایه‌داران فرهنگ ایثار و شهادت هستند و پیام‌های ایثار و شهادت شهدا، جانبازان و رزمندگان را طی هشت سال دفاع مقدس و پس از آن ثبت و ضبط می‌کنند تا در تاریخ ماندگار شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران جانباز و فعال در حوزه ایثار و شهادت تجلیل کردند.

مادران و همسران شهدا پیام رسان فرهنگ شهدا هستند

آخوندی مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: امروز پیام رسانانان ما مادران و همسران شهدا هستند و در استان قزوین سه هزار و ۳۳۰ شهید مادر شهید حضور دارند و بعنوان گنجینه اسرار شهدا ۵۰ مادر شهید در چند ماه اخیر مرحوم شده اند.

آخوندی عنوان کرد: رسالت ما این است که به دیدار مادران شهدا برویم این در حالی است که ۷۰ درصد شهدای قزوین مجرد بودند.

وی افزود: در استان قزوین ۴۵ هزار جامعه هدف و ۳۵ هزار رزمنده وجود دارد که باید به آن‌ها بها داده شود و باید در این زمینه به سمت فرهنگ ایثار و شهادت باشیم و انتظار ما این است در بحث فرهنگ ایثار و شهادت تلاش همگانی وجود داشته باشد.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری قزوین گفت: در بحث قوانین ایثار و شهادت مشکلاتی وجود دارد که علت آن نوع قانونگذاری است و تا امروز فقط یازده درصد آن اجرا شده است که به علت عدم قوانین اعتباری در این زمینه است و برنامه جامع خدمات به ایثارگران ناقص است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: جامعه ایثارگران می‌توانند بدون مراجعه حضوری به بنیاد درخواست‌های خود را از طریق سایت ایثار قزوین ثبت کنند.

شکوهی  افزود: ایثارگران می‌توانند با تماس تلفنی ۱۶۱۶ درخواست‌های خود را به کارکنان بنیاد اعلام کنند تا پیگیری‌های مربوطه صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار