مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از نام نویسی ۵۸ هزار و ۱۲۸ نفر در این استان برای نهضت ملی مسکن خبر داد.

محمد راستا گفت: از این تعداد افرادی که نام نویسی کرده اند، درخواست ۱۷ هزار نفر برای استفاده از ظرفیت‌های نهضت ملی مسکن تایید شده است.

او می‌گوید: وقتی فرم «ج» متقاضی سبز باشد، به این معنا است که از ابتدای انقلاب تاکنون از امکانات دولتی یا یارانه‌ای بخش مسکن و زمین و وام مسکن استفاده نکرده، همچنین متأهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا و نداشتن مالکیت خصوصی املاک یا مسکن از دیگر شروط اولیه ثبت نام در این طرح است.

به گفته راستا؛ به حدود یک هزار و ۷۰۰ نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد پروژه تخصیص و ترتیب طبقه واحد مسکونی آن‌ها نیز تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به تقاضای ۶۲۸ مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای استفاده از ظرفیت‌های طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: تقاضای ۱۶۰ خانوار از این تعداد تایید شده و به ۵ نفر پروژه تخصیص داده شده است.

این مقام مسئول می‌گوید: ۲۰۲ مددجوی زیرپوشش بهزیستی نیز برای استفاده از طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کرده اند که براساس بررسی‌های کارشناسی از این تعداد ۱۰۰ نفر تایید شده و به ۱۲ نفر هم پروژه اختصاص یافته است.

به گفته راستا؛ به منظور ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در یاسوج، ۳۵۰ میلیون تومان، سایر شهر‌های استان ۳۰۰ میلیون تومان و روستا‌ها ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی تعلق می‌گیرد.

او گفت: این تسهیلات با ۲ سال دوره تنفس پرداخت خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.