۱۲۷ طرح گازرسانی هفته دولت در لرستان بهره برداری می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: ۱۲۷ طرح گازرسانی روستایی و شهرک‌های صنعتی، همزمان با هفته دولت در این استان بهره برداری می‌شود.

کرم گودرزی  مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت: پنج شهرک صنعتی لرستان بهره برداری خواهد شد تا به مناسبت گرامیداشت هفته دولت سال ۱۴۰۱، پرونده گازرسانی به شهرک‌های صنعتی استان بسته شود.

گودرزی ادامه داد: همچنین طرح‌های گازرسانی به ۶۱ روستا و ۶۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز تکمیل شده است که همزمان با هفته دولت افتتاح خواهد شد.

او گفت: از تعداد ۲ هزار و ۸۵۶ مشترک جدید امسال، ۲ هزار و ۵۹۳ مشترک خانگی، ۲۴۲ مشترک تجاری و ۲۱ مشترک صنعتی به جمع مشترکان این استان پیوسته اند و در مجموع شرکت گاز لرستان، هم اکنون به بیش از ۵۸۵ هزار مشترک خدمات ارایه می‌دهد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان اظهار داشت: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر لرستان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

هم اکنون بیش از ۵۸۵ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، یکهزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی هستند و سه ماهه ابتدای امسال بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ مشترک جدید گاز طبیعی در لرستان خدمات دریافت کرده اند.

 

برچسب ها: گازرسانی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.