رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال مسئولان استان کرمان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی در کرمان شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم  رئیسی، رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و کرمان، استاندار کرمان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد. 

 سفر به جیرفت، بازدید از پروژه های مختلف، دیدار با نخبگان استان کرمان، دیدار مردمی و نشست خبری از جمله برنامه های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در سفر دو روزه به استان کرمان  خواهد بود. 

چند وزیر، رئیس جمهور را در این سفر همراهی خواهند کرد. 

 استان کرمان مقصد سی و یکمین سفر استانی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی است. 

رئیس جمهور

رئیسی : رنج را از چهره مردم محروم می زداییم

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در فرودگاه کرمان حسن ختام سفر‌های استانی را سفر به کرمان عنوان کرد و گفت:  امیدواریم در این سفر خواسته مردم کرمان  دنبال شود  همچنین بررسی مشکلات مردم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان مهد مردان و زنان فرهیخته از جمله شعرا، ادبا، هنرمندان، سیاسیون و چهره‌های برجسته در استان است که نماد مقاومت شهید سلیمانی سرآمد همه آن‌ها است و نه تنها افتخاری برای کرمان است بلکه برای کشور و جهان اسلام است گفت: رهبری از ایشان به عناون مکتب یاد می‌کنند و باید مورد توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت:  استان کرمان دارای ۶۵۰۰ شهید ۱۹ هزار جانباز و ایثارگر است که محور‌های مقاومت هستند و چهره‌هایی از جمله شهید سلیمانی و سرداران سرافراز این خطه باعث شده اند کرمان پایتخت مقاومت باشد.

وی به نقش مردم کرمان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های کشاورزی، باغداری، معدنی ،گردشگری و مهمتر از همه این‌ها ظرفیت نیروی کار آمد و تحصیل کرده دارد اما با وجود همه این ظرفیت‌ها فقر و محرومیت در جنوب کرمان زیبنده نیست و دولت مصمم است تا پروژه‌های نمیه تمام را تکمیل کند و رنج را از چهره مردم بزداید.

رئیس جمهور ادامه داد: با کمک مردم می‌توانیم موفق شویم و مشارکت در سرمایه گذاری در جنوب کرمان اهمیت دارد  مردم در معادن سرمایه گذاری کنند.

وی گفت: با نظر نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار، نمایندگان مجلس و دیگر مسئولان پروژه های استان  در جلسه شورای اداری نهایی می‌شود و بعد از آن مصوبات اجرایی می شود.

رئیس جمهور تاکید کرد : وظیفه من بود که به شهرستان ها سفر کنم اما در شرایط کنونی مقدور نیست و در آینده ان شالله به آنها رسیدگی خواهد شد.

رئیس جمهور

خون سردار سلیمانی چهره جاهلیت مدرن را کنار زده است

رئیس جمهور در جمع مردم کرمان در مصلی امام علی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند حاج قاسم یک مکتب ، هدف است و نباید  راه حاج قاسم گم نشود و او تنها به عنوان یک فرمانده نباید معرفی شود بلکه مکتب او در تداوم مکتب رهبری و حضرت امام(ره) و ایثارگری امام حسین علیه السلام است.

وی افزود: خون مطهر ۶۵۰۰ شهید استان کرمان و شهید سلیمانی منشا آثار و برکات بسیاری برای ایران اسلامی خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی ادامه داد: خون مطهر شهیدان از اسلام  نگهداری می کند و خون شهید سلیمانی نقاب را از چهره نفاق کنار زد
و چهره جاهلیت مدرن را نمایان کرد.

وی افزود: کرمان مهد دلیران ،کریمان وفقیهان است مهد شعرا وهنرمندان وریاضیدانان نامی است وچهره‌های برتری از این استان برخواستند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: به رغم همه سختی ها تلاش شده است مشکلات رفع شود و  در حال رفع محرومیت هستیم  و با مشارکت جهادگران ، مردم و حمایت دولت باید از چهره زیبای استان کرمان فقر زدوده شود.

وی ادامه داد: امیدواریم با این سفر که حسن ختام سفرهای هیات دولت است مجموعه مصوبات درجهت به سامان رساندن پروژه‌های نیمه تمام باشد.

رئیس جمهور تصریح کرد: گاهی ما را ملامت کردند و زخم زبان زدند، چون میدان را ترک نکرده ایم و در میان مردم بوده ایم ما معتقد هستیم دولت مردمی از مردم و با مردم است و باید درمیان مردم باشد.

در ساخت مسکن از برنامه سال ها عقب هستیم

رئیس جمهور

وی گفت: خودمان را گرفتار حاشیه‌ها نکرده ایم و  تاکید داریم به متن بپردازیم گره گشایی از زندگی مردم در متن است باید بیکاری کاهش یابد و اشتغال را افزایش دهیم  و باید واحد‌های تولیدی را راه اندازی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: برای خدمتگزاری به مردم به هر استانی سفر کرده ایم و تصمیماتی گرفته شده است و سعی شده اقدامات سریع به نتیجه برسد در دور اول مشکلات بررسی می شود و در سفر های بعدی آنها پیگیری می شوند.

وی گفت :ما ۴۸۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه را درسال  ۱۴۰۰ پشت سرگذاشته ایم و هر ماه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی قبلی را می‌پردازیم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیان کرد: حکم قانون ساخت ۱ میلیون مسکن در سال است و هم نیاز مردم هم به این میزان مسکن وجود دارد و ما ۷۰۰ هزارمسکن در هر سال عقب هستیم.

وی افزود: مهم‌ترین عقب ماندگی در حوزه عدالت اجتماعی است ودر دولت مصمم هستیم، اجرای عدالت را دنبال کنیم.

رئیس جمهور بیان داشت: مسائل و مشکلات اقتصادی برای دولت محوریت دارد و در دستور کار است.

وی تصریح کرد: اصلاحات اقتصادی به یک اقدام بسنده نمی‌شود و باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی انجام شود و سرمایه گذاری داخلی خارجی را آغاز کرده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بیان داشت: سرمایه گذاری ۱۷ هزارمیلیارد دلاری شرکت‌های خارجی انجام شده است.

وی با بیان اینکه چند شرکت بزرگ از جمله گل گهر و مس سرمایه گذاری را آغاز کرده اند، تصریح کرد: دومین موضوع بحث بانک‌ها است که همه مواقع برای نقدینگی نگرانی وجود دارد و باید مدیریت شود، نقدینگی به سمت تولید رود و کار‌های پتروشیمی با حمایت بخش‌خصوصی پیش برود که هم اکنون برای پتروشیمی حدود ۱۹ هزارمیلیارد دلار سرمایه گذاری شده است.

رئیس جمهور گفت: ما باید زمینه سرمایه گذاری خارجی را با کمک مردم وفرهیختگان فراهم کنیم.

بسترهای فساد زا باید شناسایی شوند

رئیس جمهور

وی تصریح کرد: برای مردم کرمان، آینده را بسیار روشن ودرخشان می‌بینم و آینده‌ای روشن در انتظار ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: نکته دیگر موضوع مبارزه بافساد است و زمانی که در قوه قضاییه بودم، سخن از برخورد با مفسدان بود و ما در دستگاه قضا دنبال اصلاحات بستر‌های فسادزا بودیم.

وی بیان داشت: در دستگاه‌های اجرایی نیز به دنبال اصلاح بستر‌های فسادزا هستیم و در برنامه اصلاحات اقتصادی به دنبال این هستیم که در آنها رانت و فساد اصلاح شوند و بستر‌های فساد زا را در نظام بانکی، مالیاتی، صادرات و در همه نظامات اقتصادی شناسایی و از بین ببریم.

رئیس جمهور بیان کرد: پیمانی که همه ما با شهدا و حاج قاسم وامام (ره) داریم آن است که ارزش‌های انقلاب به هیچ وجه کمرنگ نشود و در هرکوی و برزن شهدا برای ما پیام و سخنی دارند که باید گوش شنوا باشد و بشنوند و سخن شهیدان باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی در تمام فضا طنین افکن شود.

وی تصریح کرد: ما امید آن داریم که هیچ زمان مکتب حاج قاسم کمرنگ نشود و به عنوان مکتبی نجات بخش که پیام مقاومت و ایستادگی و پیام رشادت واجرای عدالت دارد کمرنگ نشود.

رئیس جمهور بیان داشت: همواره از خدا خواستیم آنچه اقتضای در مسیر خط امام وشهدا بودن است، انجام شود.

وی افزود: نسبت به برخی نوشته‌هایی که دیده می‌شود و نکاتی که قبلا استاندار و امام جمعه مطرح کرده اند برای این مسائل در شورای اداری تصمیم گیری شوند و به مردم اطلاع رسانی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در این سفر، همه مسائل را نمی‌توانیم انجام دهیم؛ اما اولویت‌ها را انجام خواهیم داد؛ بنابراین همه آنچه دغدغه شما است حتما مورد توجه ما قرار می گیرد.

وی بیان کرد: یقین داریم مردم کرمان که همیشه به ما عنایت داشته اند همراه دولت دشمن را ناکام خواهند گذاشت.

رئیس جمهور بیان داشت: آقایان و بانوان و به ویژه دختران و پسران جوان امروز برای ایجاد امید دردل مردم تلاش کنند و هرکس با قلم، بیان و حرکاتش مردم را ناامید کند، بداند در مسیر راهبرد دشمن حرکت کرده است و هرکس که مردم را با قلم وکارهایش مردم وجوانان را امیدوار کند در مسیر راهبرد جمهوری اسلامی حرکت کرده است.

وی ایجاد امید در جامعه را نسخه‌ای در کشور عنوان کرد و گفت: مجموعه اقدامات باید موجب امید در مردم شود.

رئیس جمهور

رئیس جمهور و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندارکرمان در نماز جماعت مسجد امام کرمان حضور یافتند.

رئیس جمهور کشورمان وارد جیرفت شد

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در ادامه سفر خود به استان کرمان که از عصر روز گذشته آغاز شده است، هم اکنون وارد فرودگاه جیرفت در جنوب استان کرمان شد.

او در این سفر ضمن دیدار با مردم این شهرستان جنوبی وحضور در جمع مسئولین این شهرستان از مناطق آسیب دیده از سیل جنوب استان نیز بازدید می کند.

حضور رئیسی بر مزار حاج قاسم

رئیس جمهور صبح امروز جمعه بر مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حضور یافت.

رئیس جمهور وارد استان کرمان شد/رئیسی: رنج را از چهره مردم محروم می زداییم

 

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
شما لطفا چیزی رو گرون تر نکن نمی‌خواد رنج بزدایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
بیست هفتمین سفر رییس جمهوری کشورمان و اخرین سفر پس از یک سال ب استان کرمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۰۰:۵۵ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
قبمت برخی اقلام خوراکی مانند روغن ۳۷۵ درصد بدست آقای رئیسی افزایش یافت چگونه بافقر مبارزه کردی که هیچکس نتوانست!؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۴۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
اجاره خونه گرون جنس گرون سید محرومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
فعلا که بزرگترین رنج و غم رو به چهره مردم محروم با این وضعیت اقتصادی و گرانی نشاندید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
اینها با این شکم می‌خوام کار کنن بعید میدانم روحیه جهادی در اینها وجود داشته باشد
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۴۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
درود و بسیار سپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
پاداش فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده
Italy
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خداوکیلی چهل ساله حتی تو حرف زدن و شعار دادن هم تغییری ایجاد نکردین.. حداقل تو شعار دادنتون یکم خلافیت داشته باشین.. انگار حرف های رئیس جمهور های قبلی رو به صورت جزوه درآوردن.. هر کی میاد حفظش میکنه و میگه بدون هیییییییچ فکری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
ن داداش دخیل سال قبل به بهانه بت شکنی اومدی زدی ریشه ملت رو قطع کردی خداوکیلی دنبال فقر زدایی نباش که عامل فقر زایی میشی مارابه خیر تو امیدی نیست شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
شما رنج را زیاد نکن از وقتی که اومدی قیمت ۹۰درصد سهامها ۵۰درصد افت کرده باور نداری برو رهاورد نکاه کن ببین بازدهی یکساله سهام ها منفی چند درصد حالا چطور شاخص رشد داده شده الله یعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
کمتر خالی ببند سید و کمتر قول بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
عملکرد پوپولیستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
شما که در همین یکسال رنج را به صورت همه مردم ایران نشاندید!! افزایش قیمت مرغ ۴ برابر تخم مرغ ۴ برابر و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
رنجور تر شون نکن بقیش پیشکش
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد کرمی
۲۱:۱۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
همش شعار همش وعده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خدا قوت. انشاالله موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
من فکر میکردم سنگ پا قزوین مال روحانیه نگو صد درصدش مال ریسی تو افراد متوسط جامعه محروم کردی بعد میخوای محروم ها نجات بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
رتبه بندی معلمان چرا هنوز اجرا نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
تو ازانهایی که ی طرفشو میخای درس کنی انطرفش هم خراب میکنی ابرو درس کنی چشم کور میکنی چون دقزقا نمیدونی مشکلات باید پایه ای وزیرساختی حل شود ازریشه تا اثرات به ساق وبرگ برسه مقطعی برگها را اسپری نکن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
از روزی که سید محرومان به ریاست جمهوری رسیدن // زندگی محرومان و پا برهنه ها خیلی خیلی تغییر کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
سلطان وعده
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۲۰:۰۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
استانهای پهناور برای رسیدگی بیشتر و رشد و پیشرفت بیشتر باید به چندین استان تقسیم شوند
Pakistan
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
ایرانم به چندین کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
جک نگو
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته کارگری
۱۹:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
همانطور که رنج را از چهره بازنشستگان کارگری زدودی و هرروز با دروغهای ریز و درشت با اعصاب و روان این قشر بازی کردی حتما" با استان کرمان هم همین بازی عوامفریبی را انجام میدهی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
با همین فرمان اداره بفرمائید تا یکسال دیگه شدید سید مرحومان !
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۹:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
دستور میدهم آقا یا خانم رنج از چهره ی مردم محروم زداینده بشوی..!! خب خداروشکر این مشکلم حل شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
جناب خسته نشدید از اینکه اینقدر شعار دادید خجالت بکشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
اره واقعا این وضعیت گرونی که تو این یکسال درست کردی واقعا رنج از چهره مردم زدودی افرین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۰۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
آقای ریسی رنج را از چهره مردم می زدای همان طور که رنج را از چهره بازنشستگان تامین اجتماعی زدودی آخر مردم را چی فرض کردی دروغ هم زشت و هم دروغگو دشمن خداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
بهشت‌ معادن کشور با این همه سرمایه جزء محرومترین استانهای کشور کجا میره این سرمایه ها ،‌ الله واعلم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
یک سال پیش اومدی زابل همین قول به ما دادی !! رقتی پشتسرتم نگاه نکردی / بگدریم که همه چی رو چند برابر گرون کردی به خاک سیاه نشوندی ما رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
کی ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
از وقتی رئیس دولت شدی چیزی جز زجر و بدبختی برای ما افزایش پیدا نکرد. با وعده های انقلابی اومدی اما مثل رئیس جمهور قبلی عمل کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
مراقب باشید چهره مردم را کلا" نزدائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
فقط شعارهای پوچ چرا گرانی کم نشد چرا هیچ تغیری بوجود نیامد یک خودرو با قیمت بالا و کیفیت پایین همش دروغ و شعار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
تو خودت باعث رنج مردم هستی رئیسی با چ رویی هنو سفر استانی میری عجب رویی داری تا ۳ سال دیگه همه از گشنگی میمیرن با مدیزیت ضعیف تو ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
واقعا زدودی چهره فقررا؟؟دیگه نفسمون از این گرانی ها قطع شده جناب رییسی کم با حرفهای تکراریتون تیربه قلبمون بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خروجی این سفر های یکساله چی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
درود به رئیس جمهور پر تلاش وجهادی ومردمی وانقلابی
دست خدا به همراهت
آخرین اخبار