مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن گفت: آموزش رشته‌های صنایع‌دستی منجر به افزایش کیفیت در تولید محصولات و توان‌مندی هنرجویان می‌شود.

آقای نوروزی امروز چهارشنبه ۱۹ مردادماه ۱۴۰۱ در حاشیه برگزاری دوره آموزشی سرمه‌دوزی در شهر سفیددشت از توابع شهرستان بروجن تأکید کرد: با ارائه آموزش‌های نوین و استاندارد به هنرجویان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی می‌توان نسبت به بهبود تولید و ارائه محصولات کاربردی به بازار اقدام کرد.

وی افزود: تلاش برای افزایش تولید، بازاریابی و صادرات محصولات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی جزو برنامه‌های اولویت‌دار این اداره‌کل در راستای حمایت از هنرمندان این حوزه قرار دارد.


بیشتر بخوانید


نوروزی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای تهیه مواد اولیه با قیمت مناسب می‌تواند به افزایش تولید محصولات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی و رونق بازار این حوزه منجر شود.

وی یادآور شد: دوره آموزشی سرمه‌دوزی در شهر سفیددشت از توابع شهرستان بروجن با همکاری اتحادیه تعاونی‌های صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی چهارمحال و بختیاری و کانون فرهنگی و هنری امیرالمؤمنین سفیدشت برگزار شد.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بروجن اضافه کرد: در این دوره آموزشی ۲۴ هنرجو به‌مدت ۱۰۰ ساعت آموزش‌های مرتبط با سرمه‌دوزی را فرا گرفتند.

نوروزی اظهار داشت: برگزاری دوره‌های آموزشی در ارتقای توان هنرمندان به‌منظور تولید با گیفیت محصولات صنایع‌دستی و هنر‌های سنتی تأثیرگذار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار