پیام استاندار؛

تبریک روز خبرنگار/حمایت از جامعه خبری ضروری است

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را بر فعالان رسانه ای در استان تبریک گفت.

محمدصادق معتمدیان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار را بر فعالان رسانه ای آذربایجان غربی تبریک گفت.

در پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار که امروز سه شنبه منتشر شد آمده است: هفدهم مرداد هر سال، سال‌گشت عروج محمود صارمی شهید عرصه قلم و رسانه است و نامگذاری آن به عنوان روز خبرنگار، فرصت مغتنمی برای بازشناسی ارزش‌های خبرنگاران و پاسداشت نقش بی بدیل آن‌ها در اعتلای جامعه و قدردانی از تلاش‌های بی وقفه و خستگی ناپذیر این عزیزان است. خبرنگاران به عنوان قشری فرهیخته و آگاه توانایی آن را دارند تا با صداقت و واقع نگاری، امید آفرینی و اعتماد زائی، رعایت عدل و انصاف و سودمندی برای جامعه با تلاش و پشتکار نسبت به ایفای مسوولیت اقدام کنند.

در ادامه پیام استاندار  آذربایجان غربی آمده است: میدان داران عرصه شکل گیری افکار عمومی، مسوولیتی تام در قبال منافع ملی، توسعه، باور‌ها و اعتقادات مردم و ارزش‌ها و اخلاق جامعه دارند و این مهم جز با فهم دقیق مسابل، ارتقای سواد رسانه‌ای، کار رسانه‌ای هوشمندانه و مسوولانه و مقابله با تحریف واقعیت‌های موجود به عنوان یکی از اهداف اساسی دشمن، میسر نخواهد شد.

مقام ارشد اجرایی استان تاکید کرده است: با اعتماد حداکثری مردم برای خدمتگزاری دولت مردمی؛ با گستره وسیع و متنوع از ماموریت‌ها و عرصه‌های مهمی همچون تأمین امنیت، اجرای سیاست‌های دولت و نظام در مناطق مختلف استان، مدیریت حوادث و بحران‌ها و مجموعه‌ای از فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بویژه تلاش برای گسترش عدالت و مردمداری در جای جای استان از طریق سفر‌های شهرستانی و نیز به حرکت در آوردن چرخ تولید و دیپلماسی منطقه‌ای جز با نقش آفرینی رسانه‌ها و همراهی و همکاری خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی میسر نخواهد شد.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی و سپاس ویژه از همراهی و تلاش خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران رسانه‌های مختلف استانی در روز خبرنگار که مقارن با ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای آن حضرت است، ضمن تاکید بر ضرورت حمایت متولیان امر از جامعه خبری استان، برای جملگی آنان، آرزوی توفیق سلامت و بهروزی از درگاه ایزدمنان خواستار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.