مسئولان خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیام‌هایی صادر کردند.

سلامی سرپرست فرمانداری امیدیه طی پیامی هفدهم مردادماه سالروز شهادت مجید صارمی و روز خبرنگار را یادآور شد.

۱۷ مرداد، سالروز شهادت مجاهد اهل قلم مجید صارمی و روز خبرنگار نامگذاری شده است.

«خبرنگاران سفیران صادق راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی جامعه را عهده دار می‌باشند و روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و حماسه آفرینی‌های این قشر فرهیخته جامعه است.

از این رو، اینجانب وظیفه می‌دانم از تلاش‌های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران، طلایه داران وادی آگاهی بخشی در انتشار اخبار تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز شهرستان امیدیه تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شان را در این عرصه زیبا از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

حضرت زینب با اطلاع رسانی واقعه عاشورا را به گوش همگان رساند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

حج الاسلام رضا کلاه‌کج در پیام خود نوشته است:

«۱۷ مرداد، روز خبرنگار ۱۴۰۱ فرا رسید و امسال این روز بسیار متفاوت آغاز می‌شود.

عاشورای حسینی و روز خبرنگار

قطعاً همه ما بر این باور هستیم که نام امام حسین (علیه‌السلام) و یاران باوفایش، کربلا، عاشورا اگر ۱۴۰۰ سال است بر دل و جان مردم جهان خصوصاً شیعیان جاری است، محصول اطلاع‌رسانی و روشنگری حضرت زینب (سلام‌الله) است به طوری که می‌توان گفت: اگر زینب نبود، عاشورا و کربلایی نبود که این نشان‌دهنده نقش بی‌مانند اطلاع‌رسانی و خبرنگاری در روشنگری و ماندگاری یک واقعه است.

در جامعه امروزی کم نبوده و نیستند خبرنگارانی که با از خود گذشتگی و ایثار در صحنه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری و... حاضر و ناظر بوده و به آگاهی‌ بخشی، اطلاع‌رسانی، ارتقای دانش عمومی و... جامعه کمک فراوان و شایانی نموده‌اند.

در اینجا بر خود لازم می‌دانم ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و قلم به ویژه شهید محمود صارمی ۱۷ مرداد را به همه خبرنگاران و سخت‌کوشان عرصه رسانه در استان خوزستان تبریک گویم.»

تلاش‌های خبرنگاران بی شائبه و ستودنی است

دریایی سرپرست فرمانداری هندیجان نیز به پاس زحمات بیدریغ و شبانه روزی خبرنگاران، طی پیامی هفدهم مردادماه سالروز شهادت مجید صارمی و روز خبرنگار را یادآور شد.

«اینجانب وظیفه می‌دانم از تلاش‌های بی شائبه و ستودنی خبرنگاران، طلایه داران وادی آگاهی بخشی در انتشار اخبار تقدیر و تشکر نموده و روز بزرگداشت قلم را به همه اهالی قلم و صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی، خاصه خبرنگاران عزیز شهرستان امیدیه تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت روزافزون شان را در این عرصه زیبا از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.